הואשמת בעבירת אלימות במשפחה? חשוב לפנות לעורך דין מנוסה

0
1062
מקור pixabay

אלימות בתוך המשפחה נחשבת כיום למכת מדינה והתופעה נמצאת במגמת עליה חדה, בעיקר כעת במהלך משבר הקורונה. דעת הקהל הציבורית בעניין זה היא תקיפה ונחושה והמחוקק ובית המשפט פועלים כיום בהתאם לה ומטילים עונשים כבדים על עבריינים שהורשעו בעבירות. באקלים ציבורי ומשפטי זה, ניהול התיק הפלילי שלך עשוי להיות סבוך וקשה וכדי לקבל סיכוי של ממש להליך הוגן, נדרשת הגנה ממשפטן בעל מומחיות ובקיאות בתיקים אלו.

רובנו מתכווצים בחלחלה בשומענו במהדורות החדשות על מקרים חדשים של תקיפה ורצח נשים על ידי בני זוגן. אנו עדים לסיפור כצופים מהצד, אך רוב ההליך מתרחש הרחק מעינינו ותודעתנו. תיקי תקיפה בהם הוגש כתב אישום הם מורכבים וסבוכים. מעבר לשאלת חפותו של הנאשם בתיק העיקרי, אנו עשויים להידרש להתמודדות עם מגוון סוגיות מנהליות כמו הגשת צווי הרחקה והגנה או הפניה לטיפול ייעודי. לכן, אם קיים תיק פלילי בו אין כלל שאלה אם יש צורך בייצוג עורך דין אלימות במשפחה היא ללא ספק אחד מהמקרים הללו. בחלוף השנים, ליווה עו"ד נדב גרינולד חשודים רבים בעבירות אלו ופעל על מנת לספק להם את ההליך ההוגן והראוי ביותר.

ייצוג החולש על כל היבטי התיק

להבדיל מעבירות תקיפה רגילות, על אלימות המופנית נגד בנות ובני משפחה, עשויים להיגזר עונשים כפולים באורכם. תקיפה שהייתה יכולה להסתיים בעבודות שירות או בשנת מאסר, עשויה להגיע גם עד 3 שנות מאסר בפועל כאשר מדובר באלימות במשפחה. ואכן, מדובר בתופעה חברתית קשה ויש לפעול בכל המישורים כדי למגר אותה. עם זאת ובד בבד, חשוב שלא נמעיט בערך הרב שיש למסלול השיקומי כדי למנוע את הישנות העבירות. שיתוף הפעולה שלך עם התהליך הטיפולי והשיקומי שיוצע לך על ידי שירות המבחן ובית המשפט הוא קריטי על מנת להפחית מחומרת העונש ולקבל הזדמנות חשובה להתחיל בדרך חדשה. ההיכרות רבת השנים של עו"ד גרינולד עם הליכים אלו תאפשר לך לקבל סיכוי משמעותי זה להפחתה בענישה ולטיפול מיטיב.

יש לך למי לפנות

בעת החיפוש אחר עורך דין פלילי מומלץ להסתייע באיש מקצוע שייצג בעבר בתיקי אלימות במשפחה ובעל רקורד הצלחות משמעותי. עורך דין נדב גרינולד הוא בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת חיפה ומומחה במשפט הפלילי. הניסיון שלו בתיקים רבים בתחום האלימות במשפחה והישגיו בתחום עומדים לרשותך לאורך כל ההליך הפלילי. לפרטים נוספים, ניתן להתקשר כעת למספר 077-9969352.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here