חגיגת הנישואין שידעה הרבה מאוד אלכוהול וג'וינטים

0
1091
עו"ד שרין סולן. קרדיט: יח"צ

התוצאה: אחרי חמש שנים האישה מבקשת להתגרש בגלל סרטון של דקה וחצי: "בעלי רימה אותי, הוא סוטה חסר רחמים שמנסה לסחוט אותי"

בני זוג בתחילת שנות השלושים לחייהם. שניהם עובדים בחברה בינלאומית לייצור שבבים כמהנדסי תוכנה ופיתוח, משתכרים יפה והכירו יחד במקום העבודה. ההיכרות הזו נמשכה שלוש שנים, ולפני חמש שנים הם נישאו ברב פאר והדר.

לחתונה הוזמנו קרוב לאלף אורחים והאלכוהול נשפך שם בכמויות. הכלה הטריה והבעל הטרי לא הסתפקו באלכוהול ובאווירה שהיתה שם, הם גם עישנו כמה ג'וינטים לאורך הערב שנמשך עד שתיים אחרי חצות.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן ,משחזרת האישה את האירועים ומסבירה את בקשת הגט. בין היתר היא טוענת כי מיד בסיום האירוע באולם הם מיהרו לבית מלון שם העבירו כמה ימים של חופשה ומנוחה. 

"הגענו לאירוע שלנו מתודלקים באלכוהול אבל אני הייתי כל הערב מפוקחת לגמרי. בסוף הערב דאגתי שבעלי יצעד על רגליו למלון… מה שקרה בחדר של בית המלון כבר לא היה בידיעתי" לדבריה הם קיימו יחסים אבל בעלה דאג למרות שהיה שתוי לגמרי, לצלם את האירוע. "הווידאו הזה מעולם לא נצפה על ידנו ואני למעשה לא ידעתי על קיומו".

בתביעת הגירושין היא מציינת: "בעלי צילם אותי במצבים אישיים ואינטימיים ואני חוששת שהוא יעשה שימוש בתמונות האלה בעתיד. הוא מסרב לתת לי את הסרטון והבהיר כי גם אם ייתן לי תמיד יישאר לו עותק. הוא לא חוסך גם באיומים ואמר לי מספר פעמים 'זה הנשק שלי נגדך ביום שתרצי לעזוב'".

עו"ד סולן טוענת כי הגישה של הבעל וסירובו למחוק את הסרטון שאורכו 1.33 דקות, הוא סוג של סחיטה באיומים נגד אשתו. לבני הזוג ילדה קטנה והאישה חוששת שבתה תיפגע אם סרט כזה ידלוף או שכבר דלף והוצג בפני חבריו ,הידועים כהוללים למרות היותם מהנדסים ומפתחי תוכנה.

האישה מבקשת לאסור על בעלה לראות את בתם עד להסדרי ראיה מקובלים בנוכחות גורם שלישי. הבעל טוען: אשתי ידעה על הסרטון כשהוא צולם והיא מנסה למקסם את המצב כי היא בקשר עם גבר אחר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here