לא נופלים בפח – מתמודדים עם מיסוי עירוני כמו שצריך

0
2715
לא נופלים בפח – מתמודדים עם מיסוי עירוני כמו שצריך

לרשויות המקומיות יש כוח רב בידיים, והן יכולות לפעמים להחליט על מיסוי שלא תואם את הכתוב בחוק ופוגע בכם. על מנת להימנע ממיסוי יתר, אתם צריכים לדעת בדיוק מול מה אתם מתמודדים ולהיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי. לשם קבלת ייעוץ וליווי משפטי מקצועי, צרו קשר עם משרד עורכי הדין סמי בלטר.

משלמים ארנונה כמו כולם

בכל רשות מקומית יש גביית מס מהתושבים על מנת לנהל את ענייני הרשות עצמה. תשלומי הארנונה בשנים האחרונות הולכים וגדלים, וכדי להיות בטוחים שאתם משלמים בדיוק את הסכום שאתם צריכים לשלם – אתם חייבים להיות עם היד על הדופק. במידה ואתם נתקלים באי הגינות מצד הרשות, ניתן להיעזר בשירותיו של עורך דין ארנונה ולפתוח בהליכים רשמיים מול הרשות. הליכי בירור אלו, בליווי עורך הדין מאפשרים לכם לקבל את כל זכויותיכם כחוק ולהימנע ממצב בו אתם משלמים יותר מידי או חייבים יותר מידי לעירייה.

בודקים את האותיות הקטנות

הימנעות מתשלום מס מוניציפלי עשויה לגרום לבעיות קשות לבעל הנכס. אי עמידה בחובות לעירייה יכולה לפגום בשירותים העירוניים המוצעים לכל אחד. אולם הקושי העיקרי נתון בעובדה שחוב לעירייה לא תמיד מסתכם באי תשלום. לפעמים אם אתם לא משלמים את החוב אתם יכולים לגלות ריביות והצמדות שונות, כמו גם חישוב לא תקין של החוב על ידי הרשות. על מנת לעשות סדר ולשלם את המס לפי החוק, אתם צריכים לשמוע מה דעתו המקצועית של עורך דין. עורך הדין יודע להבדיל בין כל הסעיפים השונים בחוב ולהצביע על בעיות בחישוב שיכולות לצמצם את עלויות החוב שלכם.

לא נמנעים מתשלום כחוק

תשלום מיסוי עירוני מאפשר לכל תושב לקבל שירותים בסיסיים להם הוא זכאי לפי חוק. המס משולם על ידי התושבים וחוזר אליהם בצורה ישירה דרך הרשות העירונית. התשלומים נועדו על מנת לבצע את כל עבודות התחזוקה והתשתית, הקמת כבישים, עבודות צנרת וביוב לצד פינוי פסולת. אמנם כל תושב מחויב בתשלום קבוע לרשות, אך ניתן על ידי בדיקה פשוטה יחסית להניח את הדעת על אפשרויות צמצום עלויות. גם אנשים פרטיים וגם בעלי עסקים יכולים לשלם סכומי כסף נכבדים שלא לצורך לרשות המקומית.

משרד עורך דין לענייני עירייה סמי בלטר מסייע לאזרחים רבים לעמוד על זכויותיהם מול הרשויות המקומיות ולהביא לצמצום עלויות התשלום השוטף לרשות. אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להצליח לחסוך לכם כסף באופן קבוע. לפרטים נוספים התקשרו – 052-8853740.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here