מי הוא הכותב המתאים לכתוב עבורך תוכן משפטי?

0
2244
מי הוא הכותב המתאים לכתוב עבורך תוכן משפטי?
מקור pixabay

התחרות בעולם עריכת הדין היא בהחלט קשה לאור העובדה שיש לא מעט עורכי דין בשוק ומדי שנה עוברים עורכי דין נוספים את בחינות הלשכה. כדי לבלוט בשוק צריך ליצור נוכחות ברשת שתהיה נגישה ונוחה ללקוח. אם אתם רוצים שהאתר שלכם יעלה בתוצאות החיפוש בגוגל ויביא את הלקוחות לבחור בכם, עליכם להציג בו מאמרים מקצועיים. כתיבת תוכן אשר נעשית תוך מחקר מעמיק והבנה של החומר משדרת ללקוח שאתם הבחירה הנכונה עבורו כשהוא מחפש עורך דין מיומן.

ללא כל ספק, כתיבת תוכן משפטי היא משימה שדורשת גישה מעט שונה מכתיבת תוכן בנושאים אחרים. הסיבה לכך כמובן היא מהות התוכן וחשיבות עיגון החומר הכתוב במקורות אמינים. בנוסף, התוכן חייב להצליח לגשר בין השפה המשפטית והפרטים היבשים של החוק לבין הלקוח אשר קורא את המאמר. לשם כך דרוש כותב בעל יכולת כתיבה גבוהה ורהוטה אך גם נגישה. הרי בסופו של דבר המטרה היא להביא לקוחות חדשים והתוכן הוא הביטוי של המקצועיות והאמינות באתר שלכם כעורכי דין.

הוספת תוכן לאתר שלכם תקדם את המשרד שלכם

היום, יותר מאי פעם אנו חיים בעולם שמתקיים ללא הפסקה במרחב הדיגיטלי. כל בעל עסק, בכל תחום שהוא יעשה לעצמו עוול אם העסק שלו לא יהיה נוכח במרחב הדיגיטלי הזה. אין זה אומר שהפרסום מפה לאוזן חלף מן העולם, אך הוא אינו מספיק בעולם המשפטים הרווי בעורכי דין.

כדי להבין איך תוכן איכותי מגדיל את החשיפה של האתר שלכם, צריך להבין איך עובד מנוע החיפוש של גוגל. כאשר אדם מחפש נושא מסוים בגוגל, השאיפה של מנוע החיפוש היא להציג בפניו את התוכן הכי רלוונטי עבורו. לכן גוגל קבעה כמה וכמה פרמטרים אשר מנחים את מנוע החיפוש בדירוג האתר. ראשית כמובן עומד התוכן, כאשר אדם מחפש למשל את המונח "עורך דין גירושים", ברגע שהוא נכנס לאחד האתרים מתוך מנוע החיפוש יבחן גוגל את כמות הזמן שהוא שהה באתר. אם התוכן רלוונטי עבור הגולש הרי שהוא ישהה בו זמן רב ואם לא הוא יצא לאחר מספר שניות.

פרמטר נוסף בדירוג האתר הוא חווית המשתמש. האתר שלכם חייב להיות נוח לשימוש ונעים לעין כך שהמשתמש יבחר להישאר בו. גם כאן אזור של מאמרים באתר ישפיע משום שזו דרך נוספת להעניק לגולש חווית משתמש איכותית.

פרמטר נוסף הוא קישורים. כאשר ישנו קישור אל האתר שלכם באתרים אחרים אשר ממליצים על השירות שלכם, זה מסמן לגוגל שמדובר באתר איכותי ורלוונטי למילת החיפוש. כך יתקדם האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

כאשר ישנו מתחם תוכן בתוך האתר שלכם, אתם למעשה מגדילים את הסיכוי שהגולש יבחר לשהות באתר שלכם זמן רב יותר. אך אם הוא יתקל בתוכן שכתוב באופן לא מקצועי או תוכן שקשה להבין את פשרו, הדבר יבריח אותו למקום אחר.

מה הם היתרונות של כותב תוכן מקצועי

כפי שביססנו בתחילת הכתבהכתיבת תוכן לאתר עורך דין היא מלאכה אשר דורשת ניסוח חסר פשרות, הקפדה על מחקר משפטי והבאת סימוכין לנתונים. בשל הקריטריונים הללו רק עורך דין או אדם בעל ניסיון בעולם המשפט יכול לכתוב תוכן משפטי איכותי, שידע להציג את המידע הנכון.

כדאי לזכור כי עבור לקוח המחפש את שירותיו של עורך דין, השיטוט באתר בעל תוכן משפטי עשוי להיות חוויה מעוררת חשש. לכן, כותב התוכן חייב לשרת את שני הצדדים כדי להביא לרווח מקסימלי. מחד התוכן צריך לייצג את יכולותיו וניסיונו של עורך הדין, ומאידך עליו להיות מונגש לקורא. כותב תוכן מקצועי אשר לו ידע משפטי יוכל לעשות זאת ביתר קלות, הרבה יותר מאשר עורך דין שאינו מנוסה בכתיבת תוכן, מאחר והוא אינו מיומן בהנגשת מידע עבור הלקוח שאינו מתמצא בתוכן. אתם בתור בעלי המשרד אמנם מכירים את החומר מלפני ומלפנים אך בשל כך אתם עשויים למצוא עצמכם מוסיפים תוכן שאינו מוסיף למאמר אלא גורע מהרלוונטיות שלו עבור הקורא.

בנוסף, כתיבת תוכן לאתרים ככלל דורשת היכרות עם הפרטים היותר טכניים של העבודה. לרוב במאמרים לאתרים תידרש הטמעה של מילות מפתח אשר נועדו לסייע בהקפצת האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, זוהי אינה תמיד משימה פשוטה. לא ניתן פשוט לעשות העתק-הדבק ממילות המפתח הכתובות בהזמנת העבודה הישר לגוף המאמר. השזירה צריכה להיות טבעית והגיונית כדי שלא ליצור תוכן צורם שהקורא יעדיף להשאיר מאחוריו.

מיומנות נוספת שיש לכותב תוכן מקצועי אשר מתמחה בתחום המשפטים היא היכולת להכניס עניין ומבנה בתוך תוכן שהוא לכאורה יבש. אם הקורא יפגוש בגוש טקסט עצום ומאיים סביר להניח שהוא אפילו לא יתחיל לקרוא את המאמר. המבנה וכותרות המשנה תורמות לקריאה חלקה וקלילה.

לסיכום, תוכן איכותי באתר עורך דין הוא פרט הכרחי למי שמעוניין להיות נוכח במרחב הדיגיטלי ולגייס לקוחות חדשים. האדם הטוב ביותר לביצוע המשימה הוא כותב תוכן מקצועי בעל ניסיון והיכרות עם העולם המשפטי, אשר מבין את כללי המשחק ברשת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here