"פוטין" התוכי רושש אותי – טען הבעל בדרישתו לפטור אותו ממזונות. האישה: "בעלי מציג מצג שווא ומפיל על התוכים את הניסיון להתחמק ממזונות"

0
1310
קרדיט: צילום יח"צ

אחרי 15 שנות נישואין ובת משותפת, עלו יחסי בני הזוג על שרטון. הם החלו לנהל הליך גירושין שבמרכזו עלויות כלכלתו של התוכי "פוטין" ועוד שלושה תוכים נוספים שהפכו לתחביבו של הבעל במהלך השנים וחלק בלתי נפרד מהחיים של בני הזוג.

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת כי בשנה האחרונה לא רק שהתוכי הפך למרכז המשבר הוא מקלל ומגדף. במסגרת תביעת הגירושין שהגישה טוענת  האישה כי בעלה מתעלל בה ומונע ממנה ומבתה מוצרי מזון בסיסים עד כי הגיעו לסף רעב.

כחלק מהניסיון לדחות את טענות בעלה למצב כלכלי קשה האשה טוענת כי התוכי פוטין נקנה על ידי הוריה לרבות הציוד כמתנה ששוויה 5,000 שקלים, שני תוכים נוספים הועברו אליהם לאחר שבעלת התוכים חלתה במחלה קשה, והתוכי הרביעי, נרכש בכמה אלפי שקלים בודדים.

עו"ד סולן טוענת בשם האישה כי סירובו של הבעל לתת מזונות לאישה בגלל קשיים כלכלים שנגרמו כתוצאה מההוצאות לאורך השנים על התוכים נשמעים מגוחכים לנוכח העובדה כי הוא מועסק במשרה בכירה והאישה אף היא משתכרת שכר חודשי של למעלה מ-12 אלף שקלים בחודש. 

"בקופה המשותפת, התוכים לא היו צריכים להוות מטרד עם הכנסה של כמה עשרות אלפי שקלים לבני הזוג, לכן הניסיון להפיל את התיק על פוטין ודומיו, הוא סוג של ניסיון התחמקות. הניסיון למנוע מהאישה והילדים לצרוך מזון ולכלכל את הבית בצורה נורמלית הם בגדר התעללות נפשית ופיזית קשה".

הבעל כאמור מבקש לפטור אותו ממזונות בנימוק כי "מצבו הכלכלי רעוע בגלל התוכים." הדיון מתנהל בו זמנית בבית המשפט למשפחה ובבית הדין הרבני הגדול בירושלים על רקע סירוב המזונות. שתי הערכאות אמורות לפסוק במהלך חודש דצמבר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here