יש מי שעוזר לכם מול ביטוח לאומי

0
173
קרדיט: Canva

הייאוש מההליכים הארוכים והממושכים של המוסד לביטוח לאומי בכל הקשור למיצוי הזכויות שמגיעות לכם גורם לרבים לוותר על פנייה אליהם מלכתחילה. אלא שכאשר עושים את זה נכון ולא מוותרים על מה שמגיע לכם, אתם עשויים לגלות שדווקא אפשר לנצח מול ביטוח לאומי ושאפשר בהחלט לקבל ממנו את מה שמגיע לכם. הזכויות האלה אינן מובנות מאליהן, אלא הן מגיעות לכם בגלל מצבי חיים שונים שיש לטפל בהם ולכן עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יעשה הכל כדי להבטיח להם זאת. זה כולל ליווי אישי שלכם מרגע הגשת הטפסים עם כל המסמכים שנדרשים לכך ועד הליווי לוועדות השונות של ביטוח לאומי כדי לקבוע את מצבכם וכדי להעניק לכם את האישור לקבלת הזכויות שלכם, כמו אחוזי נכות או הכרה רשמית בבעיות שלכם שמחייבות את הסיוע של המדינה. כך שלא צריכים להתייאש כאשר יש לצדכם עזרה כזאת של עורכי דין כמו אנגל רובי – משרד עורכי דין, גישור ונוטריון.

ייצוג וייעוץ להכין אתכם לוועדות והליכים

הוועדות של ביטוח לאומי נקבעו על מנת לקבוע את מצבכם בעקבות טפסים ותביעות שהגשתם ובהן יושבים אנשי מקצוע כמו רופאים רבים. יש לעבור לפעמים הכנה מיוחדת על מנת להגיע לוועדה הזאת עם כל התיעוד והמסמכים על המצב האישי שלכם, על מנת לקבל הכרה רשמית כזאת. זה לא מספיק להיות בוועדה כזאת אלא לחכות את כל התהליך של בדיקות שונות שיש לעבור מטעם ביטוח לאומי. כך שכל הגשת תביעה עשויה להימשך זמן רב עד שהיא מטופל כהלכה ומגיעה למיצויה המלא. עורך דין ביטוח לאומי מלווה אתכם ומייעץ לכם כדי שתביאו אתכם את התיעוד ואת ההוכחות שמומחי הוועדות זקוקים להן כדי לאשר את מצבכם.

הגשת ערעורים במידת הצורך

קורה לא פעם שגם ההליכים שאתם עוברים אינם מסתיימים כפי שציפיתם ולכן יש צורך בהגשת ערעור מצדכם לוועדות. את הערעור הזה רצוי להגיש רק באמצעות עורך דן שמכיר את הגורמים השונים ויודע עם מי לדבר ולמי להגיש טפסים כאלה. חשוב לומר שגם אם התחלתם תהליך מסוים בביטוח הלאומי לבד ונתקעתם בוועדות אלה, אפשר להמשיך ולהניע תהליך כזה בעזרת עורך דין מהתחום הזה. המקצועיות שלו תזרז את הגשת הטפסים המנוסחים נכון יותר כדי שתוכלו להבטיח שבערעור ישמעו אתם ותוכלו לנצח. אנגל רובי – משרד עורכי דין, גישור ונוטריון מבטיחים לכם טיפול מקצועי ויצירתי בכל בעיה שלכם מול ביטוח לאומי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here