עורך דין נדל"ן

0
1356
עורך דין נדל
מקור freepik

עורך דין נדל"ן עוסק בתחום דיני המקרקעין ומלווה לקוחות פרטיים בעסקאות של קנייה ומכר, השכרה ועוד. שירותי משרד עורך דין בתחום המקרקעין כוללים: רישום נכסים בטאבו, ברשות מקרקעי ישראל או בחברה כלשהי משכנת.

ביצוע בדיקות מקדימות לנכסים לבחינת חוקיות רישומן ועוד. ביצוע חוזי רכישה מבעלי נכסים או מקבלנים. ייצוג דיירים ויזמים בתביעות של פינוי נכסים, תביעות של בעלות על נכסים, ליקויי בנייה. איחורים במסירת נכס, מיסי מקרקעין, ייצוג מול רשות מקרקעי ישראל ועוד.

רכישת נכס נדל"ן הוא אחת מההוצאות הכי גדולות של כל משפה בישראל, ומומלץ לשכור שת שירותיו של עורך דין נדל"ן לצורך ביצוע החוזה, בין אם מדובר במוכר או בקונה. חוזי שכירות בין אם מדובר בשוכר און משכיר בנכסים למגורים, נדל"ן מסחרי ועוד.

עורך דין תמ"א 38

במסגרת תוכנית תמ"א 38 ופינוי בינוי, קיימים היבטים שונים משפטיים וכן מיסוי מורכב, הדורש ליווי של עורך דין תמ"א 38, מומחה בתחום. משרד עורכי דין בתחום תמ"א 38 יכול לייצג הן יזמים וקבלנים בתהליך התמ"א והן דיירים. במקרים רבים מתרחשות מחלוקות שונות הנוגעות לאינטרסים של כל הצדדים המעורבים ורק ליווי ויעוץ. של עורך דין לאורך כל התהליך, יכול להבטיח כי זכויות המיוצגים יישמרו.

הייעוץ המשפטי כולל שמירת האינטרסים של הלקוח, תכנון מס בצורה נכונה ומקסום רווחים, גיבוש חוזים והסכמים וכן תיאום מול הרשויות בנושאים שונים. ייצוג הדיירים מול היזמים ושמירה על זכויותיהם עד לתהליך החתימה על החוזים מול היזם. ישנם מקרים בהם נוצרים פערים בין בעלי הדירות ליזמים עד לסכסוכים המגיעים לבתי משפט. כדי לחסוך כל זאת, אנו ממליצים לכם לפנות מראש לעורך דין תמ"א 38 מומחה ובעל ניסיון.

עורך דין מסחרי

עורך דין מסחרי עוסק בדרך כלל בייצוג ארגונים, תאגידים וחברות בנושאים כמו שותפויות, מיזוגים ועוד. הייצוג נעשה מול אנשים המהווים חברה או חלק ממנה, תובעים ונתבעים בעניינים מסחריים. הפרת חוזים,  ייצוג מול רשויות המס, רגולטור ומשרדי ממשלה. ליווי מכרזים, פעילות בתחום של טכנולוגיות מידע .פשיטת רגל של חברה, פירוק שותפויות ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here