כיצד מוציאים דרכון איטלקי?

0
2694
כיצד מוציאים דרכון איטלקי?
קרדיט FREEPIK

החלום של אנשים רבים, גם בישראל, הוא להשיג דרכון איטלקי, אשר באמצעותו יוכלו ללמוד ולעבוד באיטליה או בכל מדינה אחרת, המשויכת אל האיחוד האירופי. זה יתרון משמעותי לקבל אזרחות איטלקית, באמצעותה ניתן ללמוד ולעבוד באופן חופשי במדינות אירופיות, ובלי התהליך המורכב של השגת אישורים וויזה להליך זה. אם גם אתם רוצים להגשים את החלום ללימודים או עבודה במדינות אירופה, אז בדקו כבר היום את הזכאות שלכם לדרכון איטלקי, כדי שתוכלו להגשים את החלום האידיאלי עבורכם. אל תמתינו, אם אתם חושדים שיש לכם את ההזדמנות להשיג את הדרכון האיטלקי, בזכות היותכם צאצאים לאזרחי איטליה, אז נצלו את ההזדמנות כבר כעת, ובדקו את זכאותכם. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להגיש את המסמכים הרלוונטיים, לבדיקת הזכאות שלכם, ואתם בדרך להגשים את החלום שלכם להשגת דרכון איטלקי או אזרחות איטלקית.

מה היתרונות של דרכון איטלקי?

אם אתם מתלבטים לגבי האפשרות להוציא דרכון איטלקי, אז בואו לבחון את היתרונות של הוצאת דרכון כזה, בטרם תקבלו החלטה. קודם כל, דרכון איטלקי/אזרחות איטלקית מאפשר לכם כניסה ותנועה חופשית במדינות האיחוד האירופי, ללא צורך בוויזה. אין יותר מושלם מכך לחלום האידיאלי לתנועה חופשית במדינות אירופה. דרכון איטלקי יעניק לכם את ההזדמנות ללמוד ולעבוד באירופה, ללא צורך בהפקת אישורים וויזות למיניהם, תחסכו את התהליך המתיש להפקת אישורים בכל פעם מחדש, כאשר אתם מעוניינים לטוס לאירופה ללימודים או לעבודה במדינות אלו. אנשים רבים, בכל גיל, וכן נשים וגברים כאחד, חולמים על דרכון איטלקי, הנחשב לחלום האולטימטיבי של ישראלים רבים, כי מי לא היה רוצה לקבל אזרחות נוספת למדינות אירופה, בהחלט השאיפה של ישראלים רבים, הרוצים בדרכון נוסף או אזרחות נוספת, עבורם ועבור בני המשפחה. אם גם אתם רוצים להשיג דרכון איטלקי, אז בואו לבחון את האפשרויות לכם ולבני המשפחה, כדי לשקול את האופציה המשתלמת של הוצאת דרכון איטלקי עבורכם. תקבלו תנועה חופשית במדינות האיחוד וכן הזדמנויות מושלמות ללימודים ולעבודה בכל מדינה שחלמתם עליה באירופה, ללא צורך באישורים ובוויזות. 

מי זכאי לקבל דרכון איטלקי?

לפי החוק, צאצאים של ילידי איטליה זכאים לקבל דרכון איטלקי בשל קרבתם הגנטית זה לזה. קשר הדם למעשה מעניק אזרחות אוטומטית איטלקית לצאצאים. בנוסף, ניתן לקבל דרכון איטלקי גם באמצעות ברית הנישואין, אך זה יכול להיות תהליך ארוך יותר, בשל הבדיקות הנדרשות לביצוע על ידי הרשויות, לאימות הנישואים ולווידוא שהם אינם פיקטיביים. תוכלו לברר לגבי זכאותכם לקבלת דרכון איטלקי במשרדי עורכי דין המתמחים בסיוע לאזרחים ישראלים ולילדים שלהם, בקבלת אזרחות איטלקית. אל תחכו, תבררו מול אנשי המקצוע בתחום המשפטי, אשר יוכלו לעזור לכם להתקדם בהשגת דרכון איטלקי, וליווי בהגשת המסמכים הרלוונטיים לרשויות באיטליה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here