לחשוב על העתיד ולפעול בהתאם

0
1403
לחשוב על העתיד ולפעול בהתאם

רבים מאתנו חוששים לחשוב על העתיד, השלב בו נהפוך למבוגרים, חולים ותלויים באחרים. עם זאת, מדובר באפשרות ברת-קיימא שכן בריאות טובה היא דבר הפכפך. כאשר יש לנו אותה – אנו  לוקחים אותה כמובן מאליו. בפועל, התחושה והביטחון הפיזי והנפשי בו החזקנו יכולים להשתנות כהרף עין – ולהותיר אותנו זקוקים לסיוע בכל שלב ושלב בדרך. במקרים אלו, בהם נהפוך לסיעודיים, רצוי לוודא כי האנשים המטפלים בנו הם אלו שאנו סומכים עליהם יותר מכל.

כאמור, המחשבה על הרגע בו בריאותנו תדרדר, ותשאיר אותנו סיעודיים ותלויים באחרים, היא מורכבת, מאתגרת ומעלה חששות רבים. עם זאת, על מנת לשלוט בעתיד ככל האפשר, רצוי לשקול את האפשרות הבא: פניה אל עורך דין לצורך ביצוע ייפוי כוח מתמשך. משרד עורכי דין גוטרמן ושות' מחזיק ב-25 שנות ניסיון בתחום הייעוץ לאוכלוסייה המתבגרת. כמו כן, למשרד זה ההכשרה, הידע והניסיון לבצע את ייפוי הכוח המתמשך, כאשר הוא מחזיק בהסמכה ייחודית לכך. 

על ייפוי כוח מתמשך

ככל ואנו מחזיקים באוטונומיה ובשליטה על חיינו, ועל ניהול היום-יום שלנו, אנו לא נוהגים לחשוב על הרע מכל – או על השלב בו נזדקק לעזרתם של אחרים. אמנם נדמה כי בריאות לא טובה שמורה אך ורק לגילאים מתקדמים, בפועל המציאות מציגה בפנינו שלל אתגרים – ואובדן עצמאות, פיזית או קוגניטיבית, היא בהחלט אפשרות. 

במקרים אלו, על מנת להתמודד עם העתיד לבוא באופן המיטבי, רצוי לשקול את מלוא האפשרויות – כאשר האפשרות הבולטת הינה ייפוי כוח מתמשך. בייפוי כוח מתמשך, הכוונה היא להליך משפטי לאורכו רשאי כל אדם שמלאו לו 18 שנה, והוא מוגדר ככשיר לכך, לקבוע את זהות האנשים אשר שיטפלו בו וינהלו את ענייניו השונים. בין אם מדובר בבני הזוג, הילדים, ההורים, מכרים או שמא מדובר בגורמים אחרים, על מנת לבצע את הליך ייפוי הכוח המתמשך על הצד הטוב ביותר – יש לשתף פעולה עם עורך דין מנוסה ומקצועי.

לפעול בהתאם לערכי המקצוענות, האמינות והשקיפות 

משרד עורכי דין גוטרמן ושות' פועל החל משנת 1996, כאשר מאז ועד היום הוא מתמחה ברווחת הפרט, ברשלנות רפואית, באוכלוסייה הוותיקה, בסיוע בתחום ייפוי הכוח המתמשך וכן הלאה. עבודה זו מתבצעת במקצועיות הדרושה, תוך הקפדה על יחס אדיב ורצון לעזור לאורך הדרך. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-969-5114

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here