כשהמשפחה זקוקה לאיש מקצוע אמיתי

0
71
כתיבת צוואה
קרדיט - Canva

משפחה מנהלים בתוך הבית אולם יש מצבים שבהם יש צורך בסיוע מקצועי וסעד משפטי ולכן חשוב לדעת את מי לוקחים לעבודה כזאת. את הסיוע המשפטי הכי רגיש מקבלים לפעמים במצבים שמחייבים דיסקרטיות וסודיות מעבר למה שממילא מוטל עליו חיסיון מתוקף החוק, ולכן האמפתיה ומידת ההבנה והתמיכה של עורך דין לענייני משפחה בצפון חיוניות מאוד. מקרים רגישים כמו טיפול בילדים שזקוקים למסגרת חלופית, בעיות משמורת, בעיות שנגרמות כתוצאה מאובדן שליטה בחיים וניהול המשפחה כמו מצבי זקנה, מחלות ודמנציה, כל אלה מחייבים סיוע של עו"ד שלא רק מבין אלא גם יודע מה צריך לעשות. עו"ד בראל לאניאדו מטפל במצבים כאלה בשביל לקוחותיו במסירות ובנחישות על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר למצבם ועל פי חוק.

חיים משותפים וההסכמים שמלווים אותם

חיים משותפים הסתכמו פעם בחתונה כדת וכדין אולם עם השנים ועם ההתוודעות למצבים נוספים החלו להשתמש גם בצורות נוספות של התקשרות זוגית, במקום או נוסף על החתונה המסורתית. הסכמי חיים משותפים, הסכמי ידועים בציבור והסכמי ממון הם חלק מהשמות שבהם מוכרים הסכמים אלה ואת כולם עורך למענכם עו"ד הסכם ממון המנוסה בתחום זה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, דווקא הסכמים כאלה משחררים אתכם מדאגה ומחששות משום שהם אלה שמקבעים את הזכויות שלכם ואי אפשר לקפח אתכם מרגע שמשהו משתבש ואתם מחליטים להיפרד. דווקא כשאתם בשיא האהבה והזוגיות שלכם יש סיכוי שתגיעו להבנות נכונות יותר לגבי רכוש וכספים. מומלץ בכל מקרה לעשות סדר בעניינים החומריים משום שהם אלה שיהוו מכשול בעתיד כתירוץ למחלוקות.

מה קורה כשאינכם יכולים לדאוג לעצמכם?

קורה היום יותר ויותר שאנשים שמגיעים לגיל זקנה אינם מסוגלים להתמודד עם ניהול החיים שלהם על כל ההיבטים שמחייבים צלילות ולכן יש צורך לפעמים במיופה כוח שמנהל זאת למענם. בדרך כלל קובעים בן משפחה שיעשה זאת וייקח על עצמו את כל מה שכרוך בקבלת החלטות וניהול העניינים הפיננסיים וגם בתחום הבריאות והרווחה של מי שאינו יכול לעשות זאת בעצמו. במקרה כזה יש להיעזר בשירותי עורך דין ייפוי כח מתמשך, שעורך את ייפוי הכוח המגדיר בדיוק את סמכויותיו של מיופה הכוח ומקבל אישור חוקי. עו"ד בראל לאניאדו מנהל את המקרים האלה לשביעות רצונם של לקוחותיו כדי שיוכלו להמשיך לחיות את חייהם ללא דאגות וללא שיבושים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here