משרד עורכי דין פלילי ואזרחי מוביל

0
706
החשיבות והיתרונות בקבלת סיוע מקצועי בתחום המשפט הפלילי ודיני משפחה
קרדיט: Freepik.com

הליך פלילי מתחיל בחקירת משטרה וזאת לאחר הגשת תלונה או כתוצאה ממידע שמגיע למשטרה לגבי חשדות לביצוע עבירה פלילית. לאחר השלמת הליך החקירה, תתקבל החלטה על ידי קצין החקירות האם יש צורך להעביר את תיק החקירה לעיון תובע או לגנוז אותו. במקרה שהתיק מועבר לעיון תובע, הוא יחליט לאחר העיון האם יש לגנוז את התיק או להגיש כתב אישום לבית המשפט. במידה והוחלט על הגשת כתב אישום, יתנהל משפט פלילי שבמסגרתו חשוב להיות מיוצגים על ידי עורך דין פלילי ייעוץ חינם וזאת לטובתו של הנאשם בהליך הפלילי המשפטי שמתנהל כנגדו.

ייעוץ מקצועי בתחום המשפט הפלילי ודיני משפחה

עורך דין פלילי ייעוץ חינם, שמלווה ומייצג אתכם בהליך פלילי, מהווה גורם מכריע בהצלחתו של ההליך הפלילי והתוצאות שלו. חשוב לפנות לעורך דין שעוסק ומתמחה בתחום הפלילי וזאת משום שיש משמעות שעשויה להיות חורצת גורלות בכל הנוגע לניואנסים השונים ולהקפדה על שמירת זכויותיהם של החשודים והנאשמים במשפט פלילי. עורך דין פלילי מנוסה יידע להתייחס בצורה נכונה ומקצועית לחוקיות הפעולות של המשטרה, יזהה שימוש באמצעים פסולים במטרה לגבות הודיה מנחקר וחשוד ועוד. פניה לעו"ד שאינו מנוסה ובקיא בתחום המשפט הפלילי עלולה לגרום נזקים חמורים ובלתי הפיכים לחשוד או לנאשם ולכן חשוב לבחור בעורך דין פלילי בעל מוניטין וניסיון. תחום חשוב נוסף בו נדרש סיוע וליווי משפטי הינו דיני משפחה. בני זוג נשואים, שמחליטים להיפרד, נוקטים, ברוב המקרים, בצעד של הליך גירושין. הליך זה מתחיל בהגשה של תביעה לבית הדין הרבני המוסמך. גירושין הוא מהלך קיצוני למדי ולכן חשוב לשקול היטב ובכובד ראש טרם אתם בוחרים לנקוט בצעד שכזה.  בתי הדין הרבניים ובתי המשפט לענייני משפחה ממליצים להפנות, לא אחת, את בני הזוג להליך של גישור או פשרה וזאת בטרם יוחלט על מתן גט. במידה ובכל זאת החלטתם לבחור במהלך המורכב ובהליך הסבוך, בהחלט מומלץ לפנות אל עורך דין מומלץ לגירושין.

הסכם גירושין

עורך דין לדיני משפחה, הינו בעל ניסיון ומומחיות בעריכה של הסכם גירושין. היתרונות של ההסכם הינם רבים וכוללים הסדרת כל התנאים מראש במטרה למנוע אי הבנות, מחלוקות, חוסר הסכמה, סכסוכים ומאבקים משפטיים כאשר בני הזוג מחליטים להתגרש. באופן טבעי, להליך גירושין נלווים הליכים נוספים בהם: הסדרה של חלוקת רכוש בין הצדדים, הסדרת משמורת וחזקה על הילדים, מזונות אישה וילדים ועוד. בכל מקרה בו בני זוג נשואים מחליטים להיפרד ולהתגרש, חשוב לפנות לקבלת סיוע וליווי משפטי מקצועי על מנת לעבור את התהליך בצורה החלקה ביותר האפשרית.

מקצועיות, ניסיון, שקיפות ואחריות ללא פשרות

עורך הדין מתן לקר, מתמחה בתחום המשפט הפלילי והאזרחי, דיני משפחה ועוד ומייצג את לקוחותיו הן בעבירות קלות והן בתיקי פשע קשים ומורכבים. המשרד מתאפיין במתן מענה מקצועי ומהיר תוך חתירה ללא לאות להשגת התוצאה המשפטית הרצויה. צוות המשפטנים וערכי הדין הבכירים והמנוסים שלנו ייצג אתכם בכל הערכאות כולל ייצוג בבתי הדין רבניים ומול רשויות הצבא. ליצירת קשר: 077-3181193 [email protected]

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here