איך להיחלץ ממצבים פלילים

0
584
איך להיחלץ ממצבים פלילים
קרדיט: Freepik

נקלעתם לבעיה פלילית באזור המרכז? עורך דין פלילי בתל אביב יעמוד לשירותכם בכל הנוגע לעבירות פליליות מכל סוג שהן ויתדרך אתכם בצורה הטובה ביותר בשביל להיחלץ מהסיטואציה הבעייתית אליה נקלעתם. החל משלב החשדות עצמן והכנה לחקירה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות. בין אם זה כתב אישום, ייעוץ לפני חקירה, שימוע פלילי לפני הגשת כתב אישום, שחרור ממעצר, עבירות מין, סחיטה באיומים, עבירות סמים, עבירות רכוש והונאה, צווארון לבן וכו'. לשם כך תוכלו להיוועץ עם משרד עורכי הדין אסף כהן ושות' שיעמוד לשירותכם בכל הנוגע לעבירות פליליות, משרדנו הינו משרד בוטיק יצרתי ודינמי שמוקפדת בו האיכות והמקצועיות של עורכי הדין שלנו. בנוסף נקפיד על הבנת צרכי הלקוח והרצונות שלו מאיתנו.

 

ייעוץ לפני זימון במשטרה

חקירה במשטרה איננה דבר פשוט, כל אדם שקיבל או שיקבל זימון לחקירה במשטרה חייב להיוועץ עם עורך דין תחילה, וזאת בשביל לקבל את הביטחון המקסימלי והבהירות המקסימלית שנצטרך על מנת שנגיע הכי מוכנים שאפשר לחקירה משטרתית. עורך הדין יתדרך אתכם מה להגיד בזמן החקירה, עם מי מותר לכם לדבר ומה מותר לכם להגיד, איך להתנהל, איזה שפת גוף חשוב שתהיה לנו, ואיזה סוג שאלות ישאלו אותנו במהלך החקירה עצמה. חקירה מצריכה ייעוץ עם עורך דין מוסמך שכן כך נקבל בהירות כמעט מדויקת לאופן החקירה.

 

איך נצא מבעיות פליליות?

סגירת תיק פלילי היא לא דבר של מה בכך שכן, לא בכל מקרה ניתן לבצע סגירת תיק פלילי, הדבר מותנה באופן המקרה עצמו שכן יש מקרים שאין אפשרות לסגור תיק פלילי. בשביל לקבל את הסיכויים המרבים לסגירת תיק פלילי חשוב תחילה שניוועץ עם עורך דין פלילי שייצג אותנו בצורה הטובה ביותר שאפשר ועו"ד עצמו עם ניסיון רב בתחום הפלילים. משרד עו"ד אסף כהן ושות' הינו משרד עו"ד בוטיק ואיכותי שעושה את מרבית המאמצים על מנת לספק את הלקוחות שלהם בצורה הטובה ביותר, משרדו של אסף ושות' מתייחסים לתיקים שלהם כאילו היו התיקים שלהם עצמם. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 050-2222253 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה בנושא.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here