מתי צריך לפנות אל משרד עורכי דין פלילי?

0
539
קרדיט https://b-malka.co.il/

לפעמים אנחנו לא מודעים לעובדה שאנחנו מסתבכים בבעיות מורכבות אל מול רשויות החוק. למשל, אם הסתבכתם בפלילים אבל החקירה עדיין נמצאת בשלבים הסמויים שלה, יהיה לכם קשה לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי מהצוות של משרד עורכי הדין בנימין מלכא. יחד עם זאת, ברגע שבו אתם מבינים שיש לכם בעיה, חשוב לעצור הכל ולקבל עזרה וייעוץ מקצועי של עורך דין ששומר על האינטרסים שלכם בחקירה.

המשרד שמלווה אתכם לאורך הדרך – הוא שחקן חשוב בהליך הפלילי

הליווי של משרד עורכי דין פלילי בא לידי ביטוי בכל שלב של תהליך חקירה או ברור מקצועי של המשטרה. גם אם אתם עדים לאירוע פלילי וגם אם אתם חשודים מרכזיים בתיק שרק הולך ומסתבך, היכולת של משרד עורכי דין מקצועי לקחת את העובדות ואת הראיות בתיק ולבחון אותן ברמה המשפטית, היא היכולת שאתם רוצים לצדכם במהלך תהליך החקירה. זוהי זכות אבל גם חובה מנקודת המבט שלכם, בוודאי אם אתם יודעים שיש לכם קשר להתרחשויות פליליות ואתם רוצים לשמור על עצמכם.

קרדיט https://b-malka.co.il/

תכנון ובחירה על פי המקצוע – יאפשרו לכם לשפר את המצב שלכם

אחת המשימות החשובות ביותר שעומדות לפניכם כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי, היא הבחינה של ההתמחות והניסיון של עורך הדין שלכם. נניח שאתם מתמודדים עם האשמות בגין תקיפה בנסיבות מחמירות וצריכים לקבל את שירותיו של עורך דין, במצב כזה עורך דין פלילי עם התמחות בתחום הסחר בסמים, לא ידע לתת לכם את התמיכה המתאימה, ואתם צריכים לחפש איש מקצוע שמתמחה בעבירות אלימות, שכן הוא מכיר את רזי החוק בתחום ואת הפסיקות שיכולות להשפיע על המצב שלכם.

לפני חקירה במשטרה, הצוות ייקח את הזמן ללמוד את המצב

כך או כך, חקירה במשטרה דורשת הכנה מוקדמת והכרות עם העובדות והראיות בתיק. ועל כן צריך לתת לעורכי הדין שלכם את הזמן להתכונן ולעבד את המידע לפני שהם יעזרו לכם לבנות אסטרטגיית עבודה. והכל רק בשביל להבטיח שאתם זוכים לייצוג משפטי שמגיע לכם לפי החוק.

משרד עורכי הדין של עורך דין בנימין מלכא מתעסק בתחום הפלילי ומלווה לקוחות בתיקים שונים אשר רוצים לקבל ייצוג דיסקרטי אבל מקצועי. אנו עוזרים לכם כבר משלב החקירה, יכולים ללוות אתכם כל הדרך עד לסגירת התיק. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד התקשרו 050-6398477.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here