עורך הדין שמתמחה בתחום הביטוח הסיעודי בישראל

0
1635
עורך הדין שמתמחה בתחום הביטוח הסיעודי בישראל

תחום התביעות הסיעודיות גדל במידה ניכרת, ועורכי דין רבים מציעים את שירותיהם לחולים. עו"ד אבי משען, המנהל את אחד המשרדים המובילים בתחום, מסביר למה חשוב לשים לב בבחירת עו"ד – ומדגיש: אסור להתייאש

לצערנו הרב, לא מעט ישראלים הופכים מדי שנה לסיעודיים – בשל תאונות, מחלות או פגעי הגיל. רבים מהם שילמו במשך שנים ארוכות עבור ביטוחים סיעודיים, אך ברגע האמת, החברות מתנערות ואינן מוכנות לשלם כלל, או מורידות מאוד את הסכומים. תופעה זו הביאה לעלייה במספרם של עורכי הדין העוסקים בתביעות סיעודיות – אך חשוב לשים לב כי לא כל עורך דין ביטוח סיעודי המציג עצמו כמומחה בתחום, אכן מחזיק בידע ובניסיון הדרושים שיסייעו ללקוח לקבל את הפיצוי המגיע לו.

"הדבר המרכזי שמומלץ לבדוק, כשפונים לעורך דין בעניין תביעת סיעוד, הוא מה תחום העיסוק שלו", אומר עו"ד אבי משען, בעל משרד עורכי דין המתמחה בייצוג מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי. "משרדים רבים עוסקים בתחומים מגוונים של עריכת דין – כשהמשמעות היא שלא קיימת אצלם התמחות ספציפית בנושא הביטוח הסיעודי.

"לדבר הזה יש השפעה משמעותית על סיכויי ההצלחה של התביעה – שכן מן הסתם, עורך דין שטיפל במאות ואלפי תביעות בנושא ביטוח סיעודי, הוא בעל היכרות מעמיקה הרבה יותר עם התחום ועם דרכי הפעולה של חברות הביטוח והביטוח הלאומי, לעומת עורך דין שטיפל רק במקרים ספורים בתחום", הוא מדגיש.

 

"יודעים על אילו כפתורים ללחוץ כדי לקבל את הכסף"

עו"ד משען, המוכר בשוק כאחד מעורכי הדין המובילים בתחום התביעות הסיעודיות, עוסק אך ורק בתיקים מסוג זה – מה שאיפשר לו לצבור ניסיון רב והבנה של דרכי הפעולה בחברות הביטוח וכן בבתי המשפט. למשען עצמו ניסיון של שבע שנים בתביעות סיעוד, ובמשרד מועסקים אך ורק אנשי מקצוע שעבדו בעבר בחברות ביטוח. "הם מכירים היטב את אסטרטגיית הפעולה של חברות הביטוח – ויודעים על אילו כפתורים צריך ללחוץ כדי שהלקוחות יקבלו את הכסף", מסביר משען.

משען מדגיש את החשיבות שבפנייה לאיש מקצוע מומחה בכל תביעה סיעודית. "לצערנו, אנשים שפונים לבד בתביעות אלה נדחים פעמים רבות – גם אם הצדק איתם", הוא מסביר. "כך למשל, אחד הלקוחות שלנו הגיע אלינו לאחר שעבר אירוע מוחי, פנה לחברת הביטוח ונדחה בטענה שסבל מסוכרת לפני שהצטרף לביטוח הסיעודי. הצלחנו להוכיח שהאירוע המוחי לא נגרם כתוצאה מהסכרת – והוא קיבל את כל הפיצוי המגיע לו, כ-460 אלף שקל".

 

 

אחוזי הצלחה גבוהים באלפי תיקים

במשרד של עו"ד משען מקפידים על ניהול הליך מהיר ויעיל, כדי להשיג את הפיצוי המרבי בתוך זמן קצר; וכן על ליווי צמוד של מומחים רפואיים. הניסיון המצטבר מאפשר לצוות המשרד להתמודד גם עם מצבים מורכבים, ולרשום הצלחה בתיקים שנחשבים בעלי סיכויי הצלחה נמוכים. "ניהלנו כבר אלפי תביעות של ביטוח סיעודי ואחוזי ההצלחה שלנו גבוהים במיוחד".

"המסר העיקרי שלי הוא שאסור לוותר, למרות שחברות הביטוח מציבה מכשולים. היתה לנו לקוחה שעברה אירוע מוחי, אך לא ידעה שבאפשרותה לתבוע את הביטוח הסיעודי. כשהגיעה אלינו, התברר שבגלל שלא תבעה עד כה, היא הפסידה אלפי שקלים מדי חודש, במהלך ארבע שנים. אנחנו דאגנו לתקן את המעוות – והיא קיבלה פיצוי חודשי של 24 אלף שקל, שהם 3 מיליון שקל בעשר שנים".

 

"הלקוחות כבר עברו לא מעט סבל"

על מנת להקל ככל האפשר על הלקוחות, עו"ד משען, עורך דין לתביעות סיעוד ביטוח לאומי, מגיע ישירות לביתם לפגישת ייעוץ, ללא התחייבות כספית. עורכי דין מטעם המשרד מקפידים על נוכחות במהלך בדיקות רפואיות המתבצעות בבית החולה, כדי לשמור על זכויותיו המלאות; ואילו שכר הטרחה נגבה בהתאם להצלחת התיק בלבד.

"הלקוחות שלנו הם אנשים שעברו לא מעט סבל ותלאות, ובשבילנו זו שליחות לעזור להם ככל האפשר", מדגיש משען. "עבורנו, יחס אישי וזמינות מלאה הם עיקרון בסיסי של שירות – ואנחנו מבטיחים לכל לקוח שנעבוד קשה עבורו, כדי להגדיל את הסיכוי שיקבל את הפיצוי הראוי".

 

 

לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל עו"ד אבי משען, עורך דין לתביעות סיעוד, בטלפון: 053-8831311

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here