איך להיעזר בעורך הדין שלכם למשימות רגישות?

0
93
קרדיט Canva

עורך דין לענייני משפחה מכיר וחווה מקרים רבים בתחום זה, לכן, הוא מתייחס באמפתיה לנושאים רגישים ושומר על הדיסקרטיות המלווה בענייני משפחה. כאשר עורך דין מנהל את ענייניכם בצורה אמינה ומקצועית לאורך זמן, ניתן לתת בו מספיק אמון, עד כדי כך שיעזור לכם למצוא מיופה כוח לנושאים כמו ניהול עיזבון או ייפוי כוח מתמשך. כאשר יש מחלוקות בענייני ירושה וצוואות ואתם חייבים להיעזר בשירותי אדם חיצוני שינהל את העיזבון מסיבות שונות, הוא יכול להגיש בשמכם בקשה למינוי מנהל עיזבון מטעמכם או אפילו להיות זה שיעשה זאת. כשיש לכם אמון מלא בעורך הדין שלכם והניסיון שלכם עמו מוכיח שהוא עוזר לכם בדיוק בדרך שבה אתם חושבים שצריך לפעול, הוא האדם שיכול לעזור לכם בכל נושא משפטי רגיש כזה. עו"ד ערן דוידוב מסייע לכם בכל נושא משפחתי שמחייב מעורבות של הרשויות ובית המשפט בכל הרגישות שמחייב התפקיד.

להתחיל את החיים יחד בצעד נכון

כשרוצים לחיות יחד ולנהל משק בית משותף לפני או ללא חתונה בכלל, עורך דין ידועים בציבור יכול לנסח עבורכם הסכם חיים משותפים, שמוכר גם כהסכם ידועים בציבור. כמו כן, עורך הדין יכול גם לנסח הסכם ממון בו יפורטו כל ההסכמות שהגעתם אליהן במשותף. כך תוכלו להחליט איך להפריד או לשלב את הרכוש המשותף, איך לחלק אותו במידה ותיפרדו, איך לחלק את המשמורת על הילדים ואיך לכלול אנשים בירושה שלכם כאשר תרצו בכך. כל התנאים וההסכמה המשותפת מגיעים לידי ביטוי בהסכם שיהיה ערוך כראוי על ידי עורך דין מומחה בתחום, שישמור על זכויות שני הצדדים ויקבל תוקף בבית המשפט.

חשוב מאוד להיפרד בהסכמה

פרידה בהסכמה על פי הסכם ממון, או התחרטות על הסכם ממון שכבר נחתם, מחייבות התערבות של עורך דין שמייצג אתכם ומנהל את התיק למענכם. כל ביטול הסכם ממון שקיבל תוקף משפטי חייב גם להיות מאושר באותה צורה על מנת שלא ייגזרו ממנו צעדים שונים בנוגע לחלוקת הרכוש במקרה של פרידה. בכל מקרה בו שינוי ההסכם נעשה, בין אם בגלל שינוי מצב בחייכם, או כל סיבה אחרת בגללה תרצו לנסח הסכם, עורך הדין שמייצג אתכם ינסח הסכם חדש שישמור על הזכויות של מיוצגיו ויערך בהתאם לחוקים ולתקנות הרלוונטיים. עו"ד ערן דוידוב מייצג אתכם בכל מהלך כזה כדי לשמור על האינטרסים שלכם במלואם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here