כל מה שחשוב לדעת על תביעות נזיקין

0
91
קרדיט CANVA

לפני שמגישים תביעת נזיקין, חשוב לדעת על מה לשים דגש כאשר מגישים את התביעה. כיוון שרוב האנשים אינם בקיאים בחוקי הנזיקין הסבוכים והמורכבים, על מנת שלא לסכן את הסיכויים שלכם לקבלת פיצויים ראויים לאחר תאונה, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין לענייני נזיקין שילווה אתכם, יגיש עבורכם את הטפסים וייצג אתכם בפני ערכאות שיפוטיות במידת הצורך. צוות משרד עורכי הדין טולדנו ושות' מעמיד לרשותכם עורכי דין מומחים בתחום הנזיקין אשר ילוו אתכם, צעד אחד צעד, לאורך כל התביעה.

צילומים והוכחות נזיקין

כאשר מגישים חומרים בתביעת נזיקין, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הוכחת הדברים. חזקת ההוכחה נופלת על מגיש התביעה ויש להוכיח את הדברים באמצעות ראיות. כך למשל, ככל שיש עדים ממקום התאונה כך הדבר יטיב עמכם. עד חיצוני (שאינו קשור לאחד הצדדים) הוא מי שבתי המשפט מתייחסים אליו במשקל רב. עורך דין לענייני נזיקין ילווה אתכם בכל תהליך איסוף הראיות, יבדוק את הראיות, יבקש ככל שיש צורך שתשיגו ראיות נוספות מסוגים שונים והוא ירכז למעשה את כל הראיות והמסמכים בתיק ויגיש את התביעה עבורכם. במידה והם קיימים, כדאי גם לצרף צילומים מזירת התאונה בהם רואים את המפגע עצמו, כמו גם צירוף של תלושי שכר בתקופה שאחרי התאונה על מנת להוכיח כי הפסדתם שכר בגין אובדן ימי עבודה. הרשימה עוד ארוכה וכוללת מגוון פריטים ממכלול של הוכחות ונתונים שיעמדו לצידכם בעת הגשת התביעה.

הוצאות רפואיות

אחד האלמנטים המאפיינים את מי שנפגעו הוא הצורך בקבלת טיפולים רפואיים שונים אחרי התאונה. חשוב להגיש קבלות ומסמכים המעידים על ההוצאות הרפואיות הרלוונטיות לתביעת הנזיקין, כולל רכישה של תרופות ואביזרים רפואיים. חשוב לשמור את הקבלות על מנת שבהתאם לנסיבות, בהמשך הדרך תוכלו לקבל רטרואקטיבית החזר כספי. ניתן גם להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח של המעסיק, אך חשוב לזכור כי הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח המבטחת את צד ג' היא לא תמיד התמודדות פשוטה. ולכן, כדאי מאוד לבצע את התהליך כולו באמצעות הייצוג המשפטי המעניק עורך דין לענייני נזיקין, אשר יבצע עבורכם בכל שלב את מה שנדרש, יציג את הראיות המתאימות ויבנה סיפור המשקף בדיוק את מה שקרה לכם ואת הזכויות שלכם. עם משרד עורכי הדין טולדנו ושות' תקבלו את כל השירות הזה ועוד הרבה יותר מכך. המשרד מעניק מעטפת שלמה לכל לקוח, ומספק את שירותיהם של עורכי הדין מתחום הנזיקין הטובים במדינה.לפרטים 04-699-0886.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here