עם או בלי הסכם ממון: איך מתנהל הליך גירושין?

0
3001
עם או בלי הסכם ממון: איך מתנהל הליך גירושין?

אם השכלתם לחתום על הסכם ממון עוד לפני החתונה, אתם עומדים לחסוך לעצמכם לא מעט זמן ואנרגיות עם קבלת ההחלטה להתגרש. עם זאת, גם ללא הסכם תוכלו להגיע אל הגט המיוחל, זה רק ידרוש מכם יותר סבלנות ולא מעט זמן יקר. אז מה באמת חשוב שתדעו לפני שאתם יוצאים לדרך שבסופה תפצלו כוחות באופן רשמי?

יש הסכם ממון? מצוין

זוגות רבים בוחרים לחתום על הסכם עוד לפני החתונה, למרות שיש מי שרואה בו כמסמך משפטי שמצליח לקלקל את הרומנטיקה. בפועל, מסמך משפטי מדויק אשר ינוסח על ידי עורך דין הסכם ממון יכול לחסוך לא מעט חיכוכים ועימותים במידה וסיפור האגדה שלכם יסתיים באופן קצת שונה מזה שדמיינתם בזמן שתכננתם את טקס החופה או הרכבתם תפריט לאירוע. בהסכם הזה תוכלו להגדיר את הזכויות של כל אחד מהצדדים על הנכסים שעמם הגיע, לקבוע מזונות או חלוקת נכסים שיצטברו יחד ואף להתמודד מראש עם שאלות הקשורות להסדרי ראייה (זמני שהות). כדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר תוכלו להיעזר בליווי המקצועי של עו"ד הילה וינטרוב, המעניקה ייעוץ וסיוע לזוגות בכל שלב בדרך.

בלי הסכם? לא חייבים להילחם

גם בהיעדר הסכם ממון ניתן להתמודד עם המחלוקות באופן רגוע ומבלי לערב בתי משפט, ורצוי לעשות זאת כשאתם מצוידים בייעוץ משפטי ראוי. עורך דין דיני משפחה יעזור לכם להגדיר את קווי הגזרה ולפעול להשגת הסכם שיספק את הצרכים והאינטרסים שלכם באופן המיטבי ביותר.

הנושאים המרכזיים על סדר היום

בין אתם מתכננים לחתום על הסכם ממון או מתכוננים להליך גירושין ללא הסכם – יש שלושה נושאים מרכזיים שראויים למלוא תשומת הלב. משמורת ילדים היא בוודאי סוגיה מהותית שמעוררת לא פעם אמוציות וחיכוכים בין בני הזוג, ואליה מצטרפים גם דמי המזונות. לבסוף, נסו להגדיר אילו נכסים חשובים לכם יותר או פחות (דירת המגורים או הדירה להשקעה למשל) ועל מה אתם ממש לא מוכנים  להתפשר.

איך בוחרים עורך דין גירושין?

כדאי לזכור כי עורך הדין שילווה אתכם בתהליך הוא שחקן מרכזי מאוד, ויש לו השפעה לא מבוטלת על האופן שבו יתנהל ההליך כולו, על האסטרטגיה שתגדירו ועל מידת ההצלחה שלכם. אז לפני שאתם בוחרים עורך דין גירושין בתל אביב ודאו שיש לו את הידע, את הניסיון ואת המומחיות, ובעיקר שהוא מסוגל להתמודד עם סיטואציות דומות ככל האפשר. הניסיון הרב של עו"ד הילה וינטרוב והליווי האישי לאורך המסלול כולו, הם אלה שיאפשרו לכם לעשות את זה כמו שצריך, עם מינימום טעויות ומקסימום הצלחה. אתם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ האתר או בטלפון 077-9968860.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here