קידום אתרים לעורכי דין – דגשים חשובים

0
2227
קידום אתרים לעורכי דין – דגשים חשובים

קידום אתרים היא אולי עוגן ההצלה של עורכי דין רבים בכל הנוגע לפרסום. בעוד לעורכי דין אין הרבה דרכים לפרסם והתחרות בכל תחום בתוך ענף עריכת הדין הנה גבוהה בכל חלקי הארץ – הרי שהקידום האורגני הוא הדרך היחידה אולי של עורכי הדין להתבלט על פני המתחרים ולהשיג יותר לקוחות. קידום אתרים לעורכי דין מתבצעים בצורה קצת שונה מאשר ללקוחות אחרים ועל כן כדאי גם לכם להכיר את הדגשים החשובים לקידום אתרים מסוג זה.

בחירת ביטויי מפתח:

החלק החשוב ביותר בכל הליך קידום הוא בחירת ביטויי מפתח נכונים לקידום האתר. כאשר מדובר באתר של עורכי דין החשיבות לכך עולה פי כמה. עורכי דין נבחנים ביכולת ההתבטאות שלהם, הן פיזית והן בדיגיטל. הגולשים רוצים לקרוא מאמרים המייצגים את עורכי הדין ולראות שאלה כתובים בשפה קולחת, נקייה משגיאות, עם יכולת התבטאות גבוהה. משום כך ביטויים שבהרבה תחומים אחרים כדאי לקדם אותם כמו "חברת הדברות באר שבע" שאנשים עשויים לחפש, הרי שאם נקדם ביטוי "עורך דין באר שבע" נצטרך לחזור על הביטוי הזה מספר פעמים בעמוד התוכן שמקדם אותו וכמה פעמים נוספת באתר וכן גם במאמרים המפוזרים ברשת המקשרים לאתר של עורך הדין שלנו. מכיוון שאין מדובר בביטוי שניתן לשלב בצורה תקינה וראויה במאמר לעתים עדיף לוותר על ביטויים כאלה על מנת לא לגרום לנזק גדול יותר לעורך הדין במקום לתועלת.

תוכן איכותי הוא מעל הכול:

התוכן הוא קריטי להליך הקידום וכאשר מדובר באתרים של עורכי דין הוא קריטי אפילו יותר. מלבד העובדה שהכתיבה צריכה להיות ברמה גבוהה, הרי שתוכן בתחום עריכת הדין צריך להיכתב על ידי מישהו שיש לו ידע וניסיון בתחום. כיצד תכתבו בנושאי חוק אם אינכם מכירים את החוקים, את פסקי הדין ואת הסעיפים השונים בהם. לכן כדאי להעסיק סטודנט למשפטים לכתוב את התכנים לאתר שלכם, כותבי תוכן מנוסים מאוד או שעורך דין מטעם המשרד יכין את התכנים לקידום האתר.

שימוש בכלים מקצועיים:

קידום בתחום עריכת הדין הנו קידום קשה עם תחרות גבוהה כמעט בכל ביטוי שנבחר לקדם. משום כך יהיה על חברת הקידום לעשות שימוש בכלי SEO מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר. כלים אלה יסייעו באבחון שגיאות הפוגעות באתר במקום לעזור לו להתקדם, יסייעו במעקב אחר דירוגי מילות המפתח שהאתר מתקדם בהם וכן לצורך מעקב אחר קישורים ברשת.

האם כדאי לצטט חוקים או פסקי דין?

לעתים זה יכול להוסיף ערך רב להוסיף ציטוט או פסק דין כלשהו למאמר של עורכי דין. עם זאת, יש הצורך לעשות זאת נכון כדי להימנע ממצב של שכפול תוכן. העלאת תוכן משוכפל לאתר (גם אם חלק ממנו משוכפל) עשויה לגרום לגוגל להעניש את האתר, גם אם לא הייתה שם כוונה רעה. כדאי לקרוא על כך מאמר מעמיק בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here