עורכי – הדין שילוו אתכם במגוון משברים בחיים ויעזרו בהתמודדות משפטית

0
1350
עורכי - הדין שילוו אתכם במגוון משברים בחיים ויעזרו בהתמודדות משפטית
קרדיט FREEPIK

החיים מזמנים לנו הפתעות רבות, חלקן נעימות יותר ואחרות נעימות פחות. האדם עובר לא מעט משברים בחייו, לעתים קרובות בתום לב. זה יכול להיות משבר כלכלי שבמסגרתו נכנס האדם לבור כלכלי גדול, או משבר אישי שבו הוא מתמודד עם גירושין. על כל פנים, חשוב למצוא עורך דין מנוסה ומקצועי אשר ילווה את הלקוח שלו שלב אחר שלב, עד להכרעת הדין. כי לעולם אין לדעת לאיזו סיטואציה ניקלע אשר תצדיק את עזרתו של משרד עורכי דין איכותי. 

כך תבצעו איחוד תיקים בביטחון

כאמור, האדם עלול להיקלע לקשיים כלכליים על לא עוול בכפו. לפעמים מדובר בעסק שלא צלח, ולעתים מדובר בתרמית אכזרית על חשבונו של האחר. כאשר החובות הולכים וטופחים ונפתחים כמה תיקים טובים בהוצאה לפועל, ישנה פעולה אחת שניתן לעשות: איחוד תיקים בהוצאה לפועל. איחוד התיקים מאפשר מרווח נשימה, כך שכל החובות יתרכזו במקום אחד. אך על מנת לבצע איחוד תיקים, יש צורך בעזרתו של עורך דין המכיר את החוקים.

בקשת איחוד תיקים בהוצאה לפועל כרוכה בהליכים ביורוקרטיים רבים. על מנת להגיש בקשה מסודרת, יש לצרף אליה צילומים של מסמכים, כולל תעודת זהות ואישור לניהול חשבון בנק. במקרה זה עורך דין הוצאה לפועל יוכל לסייע באיסוף המסמכים ובניהול ההליכים הביורוקרטיים באשר הם. 

מעבר לכך, חשוב להבין כי קיימים כמה סוגים של בקשות לאיחוד תיקים. בקשה של 3% למשל משמעותה היא שהחוב נפרש לתשלום של 3% מכלל החוב מדי חודש בחודשו. הסדר זה מתאים בדרך כלל לבעלי חוב בגובה נמוך יחסית.  במקרה זה ניתן להיעתר לבקשתו של בעל החוב בתנאים הבאים:

  • תשלום חוב לתקופה של שנתיים אם גובה החוב אינו עולה על 20 אלף שקלים.
  • פריסת התשלום ל-3 שנים אם החוב אינו עולה על 100 אלף שקלים.
  • פריסת התשלום ל-4 שנים אם מדובר בחוב שגובהו עולה על 100 אלף שקלים. 

מכל מקום, עורך דין העוסק באיחוד תיקים בהוצאה לפועל ילווה אתכם בכל התהליך כדי לבחור את המסלול המשתלם ביותר עבורכם. 

הסכם גירושין – עורכי הדין שיעזרו לכם בכך

תחום נוסף שבו מתמחים עורכי הדין ויכולים להיות לעזר רב הוא הסכמי גירושין. אם תהיתם מהו הסכם גירושין, אזי מדובר בהסכמים עתידיים שנעשים לפני שבני הזוג חושבים בכלל להתגרש, אם בכלל. הסכם גירושין קובע בין השאר כיצד יחולק הרכוש לאחר הגירושין, מה יהיה על מזונות הילדים והמשמורת, מי יקבל את הדירה או את רווחי העסק ועוד. ההסכם העתידי הזה נועד לחסוך סכסוכים ואי הסכמות במקרה של גירושין, ולכן כל זוג יגדיל לעשות אם יערוך את אחד ההסכם האלה. 

הסכם גירושין נערך על ידי עורך דין מנוסה ומקצועי. חשוב לבחור עורך דין נכון ומתאים שיש לו ניסיון רב בתחום, והוא מתמחה במיוחד בעריכת הסכמי גירושין, אשר נחשבים למסמך משפטי לכל דבר ועניין. חשוב לבחון את עורך הדין גם בנושא של שכר הטרחה. כדאי לבחון את המחירים הממוצעים בשוק לפני שפונים לעורך הדין. כמו כן, עורך דין המכבד את עצמו ישמח להעניק לכם הצעת מחיר בהתאם לדרישות. נוסף על כך, חשוב שתהיה כימיה ביניכם לבין עורך הדין ושתרגישו בנוח לשטוח בפניו את דרישותיכם. ולבסוף, שמו של עורך דין גירושין טוב הולך לפניו. אם אינכם מכירים איש מקצוע כזה באופן אישי, כדאי לברר עם חברים, בני משפחה וגם אנשים ברשתות החברתיות. כי כשמדובר באדם המעניק שירותים איכותיים מעל ומעבר, כולם ישמחו להמליץ עליו. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here