רישיון קבלן כוח אדם

0
2567
רישיון קבלן כוח אדם
קרדיט FREEPIK

אנשים רבים אוהבים את תחום משאבי האנוש. תחום זה מאפשר להם להתקדם ולהתפתח ולהשיג עבודה לאנשים שונים. רישיון קבלן כוח אדם הוא רישיון מיוחד המאפשר למנהלי משאבי אנוש ולמנהלי עבודה להפוך לקבלנים מן המניין. אם כי העניין לא תמיד פשוט כל כך. קבלת רישיון קבלן כח אדם כרוכה בכמה תנאים שיש לעמוד בהם, וכן בטפסים שיש להגיש. ואם רוצים להתגבר על כל האתגרים, מומלץ לפנות מראש לאיש מקצוע כמו עורך דין. 

מהם התנאים לקבלת רישיון כח אדם?

מעוניינים להפוך לקבלנים מקצועיים? אם כן, קבלת רישיון קבלן כוח אדם או שירות כרוכה בכמה תנאי סף שכדאי להכיר:

  1. ניסיון – הניסיון חשוב בכל תחום בחיים כמעט, וזה כולל גם את הליך קבלת רישיון כח אדם. מבקש הרישיון צריך להיות בעל ניסיון מוכח של שלוש שנים ויותר מכך בניהול משאבי אנוש.
  2. ללא עבר פלילי בתחום – כל מי שמעוניין להשיג רישיון קבלן כוח אדם מוכרח להביא אישור מהמשטרה על היעדר עבר פלילי בחמש השנים האחרונות. כל מי שמעוניין להיות קבלן הלכה למעשה צריך להיות נקי מעבירות הקשורות לניהול, עבירות קלון ועוד. 

אילו יתרונות ניתן להפיק מקבלת הרישיון?

לא לחינם מעדיפים אנשים פרטיים לקבל את רישיון הקבלן, הם יודעים שמדובר ברישיון יוקרתי שפותח להם דלתות. ראשית, חברות וארגונים רבים מעוניינים להעסיק את קבלני כוח האדם, והם סומכים עליהם כעל בעלי מקצוע טובים ומקצועיים. שנית, העלות של אחזקת העובדים דרך חברות כוח אדם או קבלנים עצמאיים נמוכה יותר, ובתמורה מקבלות החברות השונות עובדים מקצועיים ואיכותיים. ולבסוף, חברות וארגונים אינם צריכים להתעסק בתשלומים, פיטורי עובדים, פנסיה ועוד. את כל זה עושה הקבלן עצמו. 

אילו טפסים צריך להביא כדי לקבל אישור?

על מנת לקבל את הרישיון לקבלן כוח אדם, יש צורך להביא טפסים רבים. מבין הטפסים האלה ניתן לציין הגשת בקשה לקבלת הרישיון, קורות חיים של המבקש, מילוי טופס בקשה מיוחד, אישור מהמשטרה על היעדר עבר פלילי, מאזן בוחן (במקרה שבו מבקש הבקשה מעסיק עובדים), תמונות של המשרד ועוד. לאחר שהמועמד משיג את כל הטפסים הרלוונטיים, מזמנים אותו לריאיון אישי. מלבד זאת, על המבקש לעבור מבחן ידע מיוחד על מנת לוודא שהוא בקיא בדיני ניהול עובדים. 

מי יכול לעזור לי לקבל רישיון כוח אדם?

מעוניינים לקבל רישיון לניהול עובדים, אך לא יודעים היכן להתחיל? לא יודעים איך להתכונן למבחן הלשכה? קבלת רישיון קבלן כוח אדם או שירות בעזרת עורך דין היא הבחירה הנכונה. עורך דין המתמחה בתחום, יכול לעזור לכם לארגן את כל הטפסים ולהכין אתכם לקראת הליך קבלת רישיון קבלן כח אדם. משרד עורכי הדין ליאב מלמד מנוסה בתחום ונכון לסייע בכל דבר. כאן תקבלו את הליווי המלא עד לקבלת הרישיון המיוחל. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here