אל תסתבכו עם החוק – פנו לעורך דין מנוסה ומיומן

0
1999
אל תסתבכו עם החוק – פנו לעורך דין מנוסה ומיומן
קרדיט FREEPIK

יש כל כך הרבה סיבות שבגללן אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם המשטרה, הפרקליטות ואנשי החוק השונים. בחלק מהפעמים מדובר על הסתבכויות מאוד מורכבות שדורשות הבנה עמוקה מאוד של החוק הישראלי, בכדי לתת לכם את הייעוץ המשפטי המתאים. בדיוק מהסיבה הזו, אם אתם נמצאים בסיטואציה מורכבת ורוצים לקבל את הפתרונות הנכונים לצרכים שלכם, חשוב לפנות בעזרת הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין משה בורנשטיין ויפה שעה אחת קודם.

בעיקר בתחום הפלילי – ידע הוא כוח

עורך דין פלילי בצפון הוא איש מקצוע שמחזיק בידע רחב מאוד, בכל מה שקשור לעולם המשפט הפלילי. ולכן, זה הוא אדם שאתם רוצים לפנות אליו כאשר אתם מקבלים זימון למשטרה או שאתם נעצרים מבלי שיש לכם ידע מוקדם על המעצר. הכישורים והיכולות של איש המקצוע, יאפשרו לכם קודם כל לקבל פרספקטיבה הרבה יותר נכונה על מהות האירועים, ומיד לאחר מכן גם לתכנן את האופן שבו אתם תקבלו את כל הזכויות שלכם ותצליחו להוכיח את נכונות הדברים שלכם.

תביעות ששוות לכם המון כסף

לצד הפן הפלילי, יש לעיתים רבות גם אפשרות לקבל פיצויים כספיים בדרכים כאלה ואחרות. וכאן נכנס לתמונה עורך דין נזיקין בחיפה שלוקח על עצמו את כל האלמנט הפיננסי של תהליך הצביעה. תיעוד ממוקד ומדויק של שלבי הדרך השונים, מאשר להבין האם התרחשו עוולות בתחום הנזיקין אותן אתם יכולים להמיר לכדי פיצוי כספי מכל המעורבים בתהליך החקירה. מה שבסופו של עניין יהפוך לסכום כספי לא מבוטל.

בכל רגע ובכל שעה – עורך הדין שם לצידכם

כמו שאתם בוודאי מבינים, אם נעצרתם באשמת נהיגה תחת השפעת אלכוהול אי אפשר לחכות עד הבוקר למחרת. עורכי דין בתחום הפלילי יודעים להיות זמינים ללקוחות שלהם בכל שעה של היום והלילה. וכך נותנים לכם את המענה בזמן אפס, ונמצאים שם בשלבים הקריטיים ביותר של תהליך החקירה. כך שכדאי להרים טלפון לעורך דין שאתם יכולים לסמוך עליו, ולעבור את האירוע בצורה הכי טובה שיש.

הידע והניסיון המקצועי של אנשי צוות במשרד עורכי הדין משה בורנשטיין יאפשר לכם לנהל את ענייני חרם הפליליים על הצד הטוב ביותר. וזאת על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום הפלילי והיכרות עם מגוון רחב מאוד של תיקים, אנשי מקצוע פסיקות. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות: 04-8266570.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here