המצבים שבהם אתם פשוט חייבים עורך דין

0
1839
המצבים שבהם אתם פשוט חייבים עורך דין

בין אם אתם מואשמים על לא עוול בכפכם, מתמודדים עם עבירת סמים או מנסים להשתקם לאחר התאונה בדרך ליום עבודה שגרתי, ייעוץ משפטי הוא בעל חשיבות עליונה. למעשה, ייעוץ זה יכול להשפיע עליכם גם בהמשך הדרך. אז לפני שאתם מוותרים על הזכויות שלכם רק משום שאתם לא ממש בקיאים בחוק או מבינים מה מגיע לכם, כדאי להיעזר במי שיכול לספק לכם שכבת הגנה חיונית. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל משרד עו"ד ברנשטיין-צ'בוטר.

נעצרתם? הכירו את הזכויות שלכם

בין אם אתם מבינים בדיוק למה נעצרתם ובין מדובר בהפתעה של ממש, חשוב שתכירו את הזכויות שלכם כבר מהרגע הראשון. למעשה, יש הבדלים ברורים סוגי מעצר שונים (מעצר ראשוני או עד תום ההליכים למשל) ויש לכם לא מעט זכויות לכל אורך הדרך. אם אתם לא ממש בטוחים מה כדאי לעשות ומה נכון לומר, עורך דין מעצרים יעשה סדר בבלגן ויעזור לכם להבין עם מה אתם מתמודדים ומה האפשרויות שניצבות בפניכם. הצוות עתיר הניסיון של משרד עו"ד ברנשטיין-צ'בוטר יעמוד שם לצידכם כבר מראשית הדרך.

תאונת עבודה? הכתובת הנכונה

בדרך לעבודה וגם במהלך היום יש לא מעט סכנות שעלולות להוביל לפגיעה. זוהי בוודאי לא סיבה לחשוש מפני כל יציאה אל המשרד, אבל בהחלט חשוב להבין באילו מצבים פציעות שונות יכולות להיחשב תאונת עבודה. למעשה, גם מי שעובד במשרד וגם מי שנמצא במשך רוב שעות היממה בשטח צריכים להכיר את הסיכונים, את האתגרים ואת הזכויות שמגיעות למי שנפל, נפצע או נפגע במסגרת יום העובדה שלו. עו"ד תאונות עבודה יוכל לעזור לכם לדעת האם האירוע הרלוונטי יחשב כתאונת עבודה, איך מכירים בכך ומה הפיצוי שתוכלו לקבל כמובן.

עבירות סמים? אל תתמודדו לבד

החוק בישראל מגדיר היטב אילו סמים מסוכנים יותר או פחות, ובעיקר הוא מגדיר עונשים ברורים לצרכני סמים ולסוחרים. עורך דין עבירות סמים הוא הגורם המקצועי והחשוב ביותר מבחינתו של כל אדם אשר נחשב בעבירה כזו או אחרת, וכדי לתכנן את האסטרטגיה הנכונה להתמודדות עם האתגר הלא-פשוט שבדרך, רצוי לקבל ייעוץ משפטי איכותי מהמומחים.

לפני הכול: חפשו המלצות

רשימת המצבים שבהם תזדקקו לייעוץ משפטי בהחלט ארוכה יותר, והמצבים שהזכרנו הם רק חלק קטן ברשימה מרשימה להפליא. ובכל זאת דבר אחד בטוח: כשאתם לא מכירים את החוק, את הזכויות שלכם או את ההליך שמחכה לכם, עורך דין פלילי מומלץ יעזור לכם להבין מה באמת עומד לקרות ולאן ממשיכים מכאן. עם הניסיון הרב של משרד עו"ד ברנשטיין-צ'בוטר תוכלו לעשות סדר בבלגן ולפעול באופן יעיל ונכון הרבה יותר. לקבלת ייעוץ אתם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד כבר עכשיו בטלפון 03-6093382.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here