הטיסה התעכבה? לא נורא!

0
1831
הטיסה התעכבה? לא נורא!

מדי שנה, ישראלים רבים מתכננים את החופשה הבאה שלהם בחוץ לארץ. החל מבחירת יעד אקזוטי, החיפוש אחרי בתי מלון מפנקים וכמובן – הזמנת הטיסה שתוביל אותנו ליעד. חשוב להדגיש, בשלב זה, כי יכול להיווצר מצב בו הטיסה מתעכבת או מתבטלת; מצב שיותיר אתכם חסרי אונים, מבולבלים ומאוכזבים. עם זאת, יש מה לעשות במצבים אלו – כאשר מומלץ להתייעץ עם הגורמים המוסמכים לכך ולשקול את האפשרויות הרלוונטיות.

הנה, הגיע הרגע המיוחל לו חיכיתם זמן רב: הגיע מועד החופשה, ואתם מתחילים לארוז את התיקים, לצאת לעבר נמל התעופה ולהמתין בסבלנות לטיסה. עם זאת, מה קורה כאשר הטיסה מתעכבת או מתבטלת? במצב זה, כדי לברר את זכאותכם ולקבל פיצוי על עיכוב בטיסה או ביטולה, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר Figo. באמצעות אתר זה, תוכלו לבדוק את זכאותכם לקבלת כספי הפיצוי בדיוק מרבי. מדובר בהליך קצר של מספר דקות בלבד, בסיומו יתבצעו מגוון הפעולות לצורך השגת הפיצוי – במקצועיות ובמומחיות.

לברר את זכאותכם במקרה של איחור או ביטול טיסה

טיסה ליעד חדש, מסקרן ומהנה היא החלום של כולנו. לאורך השנה אנו עובדים קשה לשם כך, כאשר מגיע היום, ותאריך הטיסה מתקרב – אין מאושרים מאתנו. עם זאת, לא תמיד המצב הולך לפי התכניות שלנו – כאשר לעיתים שונות ישנו עיכוב בטיסה והיא נדחית. מעוניינים לברר את זכאותכם בכל הנוגע אל פיצוי על איחור בטיסה? בין אם מדובר בעיכוב של מספר שעות או יותר, רצוי להיכנס לאתר Figo ולבדוק את מלוא המידע הרלוונטי.

נדגיש כעת כי בהתאם לחוק טיבי, המוכר גם בתור חוק שירותי התעופה, במקרים בהם נאלצתם להמתין בין 5-8 שעות או אפילו יותר, כך יקבעו הפיצויים וההטבות עבור הטרחה. נדגיש כי ניתן לברר את זכאותכם לפיצויים גם במקרים בהם הטיסה התבטלה. כך או כך, אתר Figo יסייע לכם בכך, ללא כל ספק.

לבקר באתר Figo

מהו חוק ביטול טיסה ועבור מי הוא רלוונטי? חוק זה מיועד לנוסעים אשר התמודדו עם עיכוב בטיסה, דחייתה או הביטול שלה. לאור תדירות המקרים בשנים האחרונות, נחקק חוק זה – והוא ללא ספק מסייע לאזרחים רבים ברחבי הארץ. כך או כך, כדי לברר האם גם אתם זכאים לפיצוי, יש לבקר באתר Figo. מדובר בהליך יעיל, נוח וללא עלות – כאשר רק לאחר קבלת הפיצוי תחויבו בעמלת השירות. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 04-8650754

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here