באילו מקרים תצטרכו עורך דין לתעבורה?

0
287
קרדיט Canva

על אף שישנם מקרים בהם לאחר שנתפסתם מבצעים עבירת תנועה אתם מעדיפים לשלם את הקנס ולשכוח מהתקרית, כאשר מעורבות בעניין נקודות תעבורה חשוב לא לוותר על פניה אל עורך דין מומחה לדיני תעבורה.  עליכם לזכור כי ישנן עבירות שאם לא מטפלים בהן בהקדם באמצעות עורך דין בתחום זה חייבים להיעזר בו בכל מקרה אחר כך, משום שההתמשכות של ההליכים הבירוקרטיים תביא אתכם למצב שכבר לא תוכלו לנהל לבד. ניהול התיק שלכם על ידי עורך דין מחויב המציאות גם בעבירות חמורות שמגיעות לכדי כתב אישום, כמו נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בשכרות, גרימת תאונה עם או בלי נפגעים, נהיגה בשלילה ועוד מקרים שבהם העבירה כל כך חמורה שאין ברירה אלא להעמיד אתכם לדין ואז קשה לזכות אתכם אם יש ראיות. רק כאשר עורך הדין נכנס בעבי הקורה ומחפש אותן יכול להיות שימצא ראיות שיזכו אתכם מהמשפט. עו"ד אלי אנושי ממליץ לכל לקוחותיו לפנות בהקדם על מנת למנוע הסתבכות כאשר לא מטפלים בזמן.

הצטברות נקודות דורשת התייחסות מהירה

לא כל הנקודות שאתם צוברים ניתנות למחיקה אבל יש כמה וכמה עבירות שבהן אפשר להגיש ערעור ולהצליח בכך. מחיקת נקודות תעבורה אפשרית כאשר יש בידיכם ראיות מוצקות ועדויות שמוכיחות שלא הייתם ברכב או שלא נסעתם שם באותו מקום או שיש איזושהי טעות ברישום שלכם כמי שביצע את העבירה. טעויות כאלה קורות לא פעם ויש לבדוק אותן היטב באמצעות עורך דין שיכול לטפל בכך והוא מנוסה בהגשת ערעורים. אלא שזה יכול להיעשות רק בזמן מסוים על מנת להצליח לגבות עדויות או למצוא את הראיות, אם לא נמחקו, כמו צילומים למשל. במקרים כאלה אכן דרוש עו"ד תעבורה שמטפל בכך כי לבד תתקשו להתמודד עם המטלה.

להישמע להנחיות עורך הדין

גם כאשר אתם מנסים להתמודד לבד עם דוח או עם חקירה בנושאי תעבורה, כמו מעורבות שלכם בתאונת דרכים, מומלץ לפנות מיד לעורך דין תעבורה על מנת למנוע הפללה עצמית. אם תגידו דברים שמשרתים את האינטרס של המשטרה ולא שלכם אתם עלולים להגיע למצב בלתי הפיך מבחינת האפשרות להוכיח שאתם זכאים. לכן, גם לפני חקירה או משפט כלשהו אתם זקוקים לייעוץ של עורך דין תעבורה. עורך הדין ושופט התעבורה בדימוס אלי אנושי עומד לרשות הלקוחות שלו במקרים כאלה כדי להבטיח את הצלחתם. התקשרו כבר עכשיו 050-5738228

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here