לפתור את סכסוכי שכנים

0
272
עורך דין לענייני משפחה חיפה
קרדיט: canva

ללא ספק, יחסי שכנות עלולים להיות מורכבים ואף להידרדר למריבות וסכסוכים מורכבים אשר הליך גישור בלבד איננו יכול לפתור אותן, משום שלא ניתן להגיע להסכמה בין שני הצדדים. מקרים כמו רעש שאיננו סביר, נזילות מים שמקורן בבעיה בצנרת של השכנים, בניה לא חוקית אשר פולשת לשטח הפרטי שכתוב עליכם בטאבו, או אפילו פגיעה לפרטיות בעקבות התקנת מצלמות אבטחה אשר מכוונות לשטח שלכם או אפילו לתוך ביתכם עלולים לגרום עוגמת נפש חמורה. עם זאת, אין זה אומר שיש לוותר או להתפשר על הפגיעה על מנת לשמור על יחסים "טובים". עורך דין נדלן מומלץ יסייע לכם להתמודד עם המצב על הצד הטוב ביותר, ואף לייצג אתכם בבית הדין על מנת לפתור את הסכסוך.

לייצג את הדיירים בתמ"א 38

בשנים האחרונות יותר ויותר עיריות ומועצות בוחרות לחדש שכונות ישנות באמצעות פרויקט תמ"א 38 או תמ"א 38-2 (פינוי בינוי). מדובר בתהליך ארוך ומורכב הכולל שינויים ושיפוצים נרחבים בשכונות אשר מפריעים לחיי התושבים ואף עלולים לפגוע בזכויותיהם במקרים מסוימים. תהליך זה לעיתים כולל לעיתים הריסה מוחלטת של בתי התושבים ובניה של בניינים חדשים לחלוטין במקומם. לכן, על הדיירים לפנות אל עורך דין מקרקעין חיפה או בעיר מגוריהם על מנת לקבל ייצוג מקצועי בישיבות ובוועדות השונות, על מנת להציג ולהילחם על האינטרסים של הדיירים בתוך בליל האינטרסים של היזמים, הקבלנים, העיריות והמועצות. כמו כן, עורך הדין יוודא כי הדיירים המקומיים מקבלים פיצוי הולם ומקום מגורים חלופי זמן הבניה, ולא ונותרים חסרי כל.

לתבוע את משמורת הילדים

במהלך תהליך הגירושין, אחד הדברים המורכבים ביותר להסכמה הוא המשמורת על הילדים המשותפים. תביעת משמורת הילדים מוגשת על ידי אחד ההורים על מנת לקבוע את הסדרי המגורים של הילדים. חשוב לזכור כי לא ניתן לתבוע משמורת טרם הגשת בקשה לישוב סכסוך במשפחה, ובסופו של יום בית הדין מחליט אצל מי ילונו הילדים ומתי, תוך התחשבות מלאה בטובתם של הילדים. כמו כן, בית הדין יעניק גם חשיבות לרצונותיהם של הילדים היכן הם מעוניינים ללון, וההחלטה תתקבל לאחר שקילת כל הגורמים הרלוונטיים לעניין. את התביעה ניתן להגיש בעזרתו של עורך דין לענייני משפחה חיפה או באזור מגוריכם, והוא יוכל לסייע לכם לנהל את ההליך ולהציג נימוקים אשר ישפיעו על ההחלטה. מעוניינים בייעוץ משפטי? משרד עורכי הדין אבירם כהן ושות ישמח לסייע. חייגו למספר 0528772822 ותתחילו את התהליך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here