למה הגנת הפרטיות חשובה ומה עושים כשהיא נפגעת?

0
281
credit Fotolia

במדינת ישראל קיים חוק להגנה על הפרטיות, ובהחלט אפשר להבין גם מדוע. אנחנו חיים בעידן שבו הטכנולוגיה ברמה מאוד גבוהה, ובאופן תיאורטי, כולנו יכולים למשל לצלם אחד את השני. יש לנו דרך להקליט אחד את השני ובקלות רבה אנחנו יכולים לפגוע בפרטיות של כל אדם. זו בדיוק הסיבה שבגללה קיים בארץ שלנו חוק הגנת הפרטיות, כי למעשה, לכל אחד מאיתנו מגיע ליהנות גם מהפרטיות שלו, בלי שאף אחד פוגע בו. יחד עם זאת, ממש כפי שיש מקרים שבהם מתבצעות עבירות אחרות, כך קורה גם לגבי הפרטיות. כלומר, לא אחת אנשים עוברים עבירות חמורות שקשורות לנושא הפרטיות. מה עושים במצב כזה? ואל מי תוכלו לפנות אם גם הפרטיות שלכם נפגעה? כדאי לדעת: ניתן להגיש תביעה ולא פעם אפשר יהיה לקבל פיצוי הולם ומשמעותי.

לאיזה עו״ד כדאי לפנות בכל מה שקשור לנושא של הגנת הפרטיות?

כשמדברים על ההגנה על הפרטיות שלנו ועל תביעות בנושא, זה ברור שצריך להבין איזה עו״ד יוכל לסייע לנו. זה לא משנה אם מדובר על הגנת הפרטיות או על איסור לשון הרע, כי בכל מקרה, עוה״ד שלכם צריך להיות מומחה. זה ברור שאתם יכולים לקרוא בעצמכם לא מעט מידע בנושאים הללו אונליין, אך זה גם ברור שזה לא יספיק. כלומר, אתם צריכים אנשי מקצוע מומחים שילוו אתכם ושיעשו הכול כדי שתוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם. לכן, אם תבדקו את הדברים לעומק, אתם תראו שיש לא מעט עורכי דין שיוכלו להתאים לכם, ושווה לבדוק במי מהם אתם בוחרים. עד כמה עוה״ד שלכם באמת מנוסה? והאם מדובר על עורך דין שכל מי שכבר קיבל ממנו שירות ועזרה בנושאים הקשורים להגנה על הפרטיות יצא מרוצה? חשוב מאוד לעשות מספר בירורים מראש. הרעיון, אחרי הכול, הוא לדעת שאתם פונים אל מי שבאמת יוכל לסייע, ללוות ולעשות כל מה שצריך כדי שתקבלו פיצוי בגין הפגיעה.

אל תוותרו על עיון מעמיק בחוות הדעת

בין אם אתם מחפשים היום עו״ד שיעזרו לכם בנושא של הגנת הפרטיות ובין אם אתם צריכים עו״ד לכל עניין אחר, חשוב לעצור ולשים לב גם לחוות הדעת. מה אומרות חוות הדעת? והאם מדובר על עו״ד שתמיד מקפיד גם להיות זמין עבור הלקוחות שלו? האם מדובר על מישהו שאפשר לסמוך עליו? כדאי גם לראות על איזה עלויות מדובר. זה ברור שכל עורך דין שיוכל ללוות אתכם יגבה מכם מחיר כלשהי, אך זה גם ברור שלא תמיד המחיר חייב להיות גבוה. אל תוותרו על מה שמגיע לכם, כי אין ספק שבעזרת עוה״ד הנכון – תצליחו גם אתם לקבל פיצוי הולם. זה נכון שגם עו״ד מוכשר לא יעלים את הפגיעה שספגתם, אך הוא כן יסייע לכם לקבל פיצוי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here