עורך דין תעבורה – עזרה חשובה למניעת ענישה חמורה מדי

0
178
credit Fotolia

רוב בני האדם מקפידים מאוד להתנהל על-פי כל החוקים. סיבה אחת היא השאיפה להיות אנשים טובים, ועוד מניע הוא החשש מפני הסתבכות עם החוק. למרות זאת, אין כמעט אדם שלא עלול למצוא את עצמו עובר על דיני התעבורה: נוהג מהר מדי, משתמש בסלולרי בזמן הנהיגה, לא מקפיד על הכלל 'אם שותים לא נוהגים' ויש עוד סיטואציות שבהן התוצאה של העבירה על החוק עלולה להיות ענישה חמורה. עורך דין תעבורה מסייע ללקוחותיו לא לשלם מחיר יקר מדי על המעידה, ובוודאי אם כלל לא עברו על החוק.

איך עורך דין מנוסה מסייע במקרים של עבירת מהירות?

העבירה הנפוצה ביותר היא נהיגה במהירות מופרזת – גם כי נהגים רבים לוחצים על דוושת הגז גם כשהרכב חורג מהמהירות המותרת ביחס לתנאי הדרך, וגם כי למשטרה קל יחסית לבצע אכיפה בנושא זה (גם אם הוא לא בהכרח הסיבה העיקרית לתאונות דרכים). בכל מקרה, עורך דין תעבורה יודע איך להטיל ספק באמינות הבדיקה – גם כשמדובר על אקדח לייזר וגם כשמדובר על מצלמה אוטומטית. בפרט ניתן להצביע על מהימנות לקויה של מכשיר ספציפי, וגם על תפעול שגוי ע"י השוטר או השוטרת. היא הטלת ספק באמינות הציוד

תעבורה מנוסה עשוי להמיר את עבירת הנהיגה בשכרות, שנחשבת לחמורה במיוחד, לעבירה קלה יותר – נהיגה תחת השפעת אלכוהול – כך שהענישה תהיה פחות קשה. ישנם גם מקרים שבהם עורך דין מיומן מצליח להטיל ספק סביר במהימנות הבדיקה שבוצעה וכך מוביל לזיכוי.

באילו עוד מקרים מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה?

מצב נוסף שבו עו"ד מומחה לתעבורה יכול לעזור הוא כשאדם נתפס נוהג בשכרות. במקרים אלה הפעולה היעילה ביותר היא המרת העבירה החמורה בעבירה קלה יותר – נהיגה תחת השפעת אלכוהול. בדרך זו העונש שיוטל על האדם יהיה חמור הרבה פחות. עוד אופציה היא לשכנע את התביעה או את בית המשפט כי קיים ספק סביר ביחס למהימנות בדיקת האלכוהול, ובמקרה כזה התוצאה עשויה להיות אפילו זיכוי מלא.

גם במקרים של נהיגה ללא רישיון מתאים או שימוש בסמארטפון בזמן הנהיגה יש לניסיון של עורך דין תעבורה ערך רב.

עו"ד מומחה תעבורה – חובה אחרי תאונת דרכים

אחרי תאונת דרכים עם נפגעים השירות של עורך דין תעבורה כבר הופך לחשוב במיוחד ואפילו קריטי. עו"ד מיומן מספק ייעוץ לקראת החקירה במשטרה (חקירה שעלולה להסתיים בפסילת רישיון מנהלית), מסייע להשיב רישיון שכבר נשלל באמצעות הגשת ערעור, ובמקרים שבהם התיק מגיע לבית המשפט הוא מייצג את הנהג – מזהה נקודות תורפה בכתב האישום ותוקף אותן, מציג נסיבות אישיות רלוונטיות ועוד.

שקיפות, זמינות ואמינות

עורך דין תעבורה עומרי שטרן כבר סייע ללקוחות רבים במגוון רחב של מצבים – בזכות הבקיאות המקצועית המעמיקה. מאפיינים נוספים של השירות הם זמינות מרבית, שקיפות מוחלטת ואמינות ללא פשרות, וכן קשב מלא ותשומת לב לכל פרט שעשוי להטות את הכף ולמנוע ענישה חמורה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here