נהיגה בפסילה – כל מה שחשוב לדעת

0
251
קרדיט Canva

בין אם מדובר על פסילה מנהלית או פסילה שגזר בית הדין לתעבורה, רישיון הנהיגה של אדם לא נפסל בקלות דעת או בעקבות עבירות תנועה קטנות, אלא בעקבות ביצוע עבירות התנועה החמורות ביותר אשר מסכנות את חיי הנהגים האחרים על הכביש או עוברי אורח. תפקידה של הפסילה היא לא רק להוות עונש או לגרום להרתעה מביצוע עבירות תנועה חמורות, אלא על מנת למנוע מאותו אדם ששיקול דעתו סיכן את הציבור לסכן אותו שוב.

העונשים בעקבות נהיגה בפסילה

בעקבות כך, נהיגה בפסילה נחשבת לאחת מעבירות התנועה החמורות ביותר בספר החוקים של מדינת ישראל, משתי סיבות עיקריות – ראשית, אדם הנוהג בזמן שרישיונו נשלל בעקבות ביצוע עבירות תנועה חמורות עדיין מסכן את הציבור בעקבות שיקול דעתו הלקוי בנהיגה, עבירה חמורה מאוד בעיני בית המשפט. שנית, בסופו של יום רישיון הנהיגה של אדם נפסל כתגובה לעבירה שביצע כעונש, וכאשר אדם מתעלם מההשלכות של מעשיו ולא מתייחס לעונש שקיבל מבית המשפט הוא למעשה מבזה את בית המשפט ואת שלטון החוק בכלל. משום כך, בית המשפט מתייחס לעבירת נהיגה בפסילה בכובד ראש ואף פעמים רבות מורה להשאיר את החשוד במעצד עד תום ההליכים. לכן, על מנת להימנע ממצב בו רישיונכם נפסל בעקבות צבירת נקודות תעבורה רבות, פנו אל עו"ד מומחה לדיני תעבורה על מנת להגיש בקשת מחיקת נקודות תעבורה במידה וקיבלתם דו"ח הכולל נקודות.

ההשלכות של נהיגה בפסילה – עבודה

ההתמודדות עם פסילת רישיון נהיגה היא איננה פשוטה לאיש, אך קשה על אחת כמה וכמה לאנשים אשר משלח ידם כרוך בנהיגה, בין אם מדובר על נהגי אוטובוס מחברות ציבוריות, נהגי אוטובוס או מיניבוס בחברות פרטיות, נהגי משאית ומשא כבד ועוד. עם זאת, גם הענישה על נהיגה בפסילה תהיה חמורה עוד יותר כאשר אדם שרישיון הנהיגה שלו נפסל ישוב וינהג כחלק מעבודתו.

לקבל ליווי מעורך דין מומחה לכל אורך הדרך

לכן, עליכם לזכור כי אם אתם מתמודדים עם אישומי נהיגה בפסילה, פנו אל עורך דין תעבורה במרכז או באזור מגוריכם על מנת לצמצם את עונשכם, להציג נסיבות מקילות ואף לבטלו לחלוטין. יתר על כן, משרד עורכי דין המתמחה בדיני תעבורה יוכל לסייע לכם לוודא כי זכויותיכם נשמרות, כמו גם לשמור על חירותכם ולמנוע מעצר עד תום ההליכים. עורך הדין יבחן את החומר הראייתי ויחפש אחר טעויות וטעויות מנהליות בפרט על מנת להוכיח לבית המשפט כי נפלו בפגמים בהליך ועליו לזכות את הלקוח ולתת לו לשמור על רישיון הנהיגה שלו (רלוונטי כאשר למשל הנהג לא ידע כלל כי רישיונו נשלל ולכן המשיך לנהוג). כמו כן, עורך דינכם יבנה אסטרטגיית הגנה ויכווין אתכם האם כדאי להודות או לכפור בהאשמות, כמו גם יבצע משא ומתן על מנת להביא להסדר טיעון. בסופו של יום, חשוב לבחור בעורך דין מומחה לענייני תעבורה בעל ניסיון רב שתוכלו לסמוך עליו, כמו עורך הדין עמרי בן נתן, אשר מומלץ על ידי רבים וידוע כמקצועי, בקיא, שירותי וזמין. לייעוץ משפטי מקצועי בתחום דיני התעבורה בכל יום ובכל שעה, חייגו למספר 054-6816386 ונשמח לעזור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here