הסכם גירושין במה זה תלוי?

0
705
הסכם גירושין במה זה תלוי?
קרדיט FREEPIK

גירושין אינה תקופה קלה גירושין לבני הזוג המתגרשים ובפרט אם יש ילדים בתמונה. הם נאלצים לצאת לדרך לא קלה שבה עליהם להחליט החלטות שישפיעו על המשך החיים שלהם ועל ילדיהם . בצומת החשוב ביותר בחייהם הם זקוקים ליד מכוונת שתסייע להם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר למצבם. הם צריכים להיעזר בעורך דין לענייני המשפחה טוב שיעזור להם להתיר את קשרים ולנסח הסכם שיהיה טוב לדעת שניהם. במאמר זה נברר את השאלה החשובה  הסכם גירושין במה זה תלוי?

הסכם גירושין

הסכם גירושין מסדר באופן משפטי את הפירוק של התא המשפחתי. ישנה חשיבות רבה להסכם זה משום שיש בו את היכולת לגעת בסוגיות חשובות ביותר הנוגעות לפירוק התא המשפחתי. ההסכם גם חשוב במיוחד בצל העובדה כי הסוגיות הנידונות בו נוגעות לאורך שנים רבות. בין הנושאים שבהם יהיה ניתן לנגוע בהסכם הגירושין יהיו מזונות הסכום אותו הבעל צריך לשלם לאשתו הפרודה ולילדים אם יש , משמורת הילדים והסכמי ראיה, חלוקת רכוש ועוד.

ההחלטה להתגרש

על מנת להחליט על סיכום הסכם גירושין יש צורך לקבל את ההחלטה כי מתגרשים לכן האישה  והאיש חייבים להחליט כי קצו כל הקיצין ולא נותר להם אלא לפרק את החבילה .ההחלטה הזו היא חשובה במיוחד משום שהיא הבסיס לכתיבת הסכם גירושין.

בחירת עורך דין טוב

רבים חושבים כי כדאי לחסוך את עלות עורך הדין שהיא יקרה במיוחד שכן מדובר על אלפי שקלים. הם חושבים כי ניתן להוריד הסכם גירושין מהאינטרנט ולחתום עליו. בסופו של דבר הם נאלצים להתווכח על פרטים שונים שלא נכתבו בהסכם זה. בחירה בעורך דין גירושין והתשלום היקר משתלם לאורך שנים רבות. עורך הדין יתאים את הסכם גירושין  למצבם האישי של בני הזוג יכללו בו פרטים שמותאמים להם במיוחד, ההסכם יכלול בתוכו אף את הפרטים הקטנים ביותר כך שלכל שאלה תוכל להיות תשובה ששני בני הזוג מסכימים עליה.

גירושין בהסכמה

אחד התנאים להסכם גירושין, גירושין בהסכמה אם בני הזוג מסכימים לכל התנאים שכתובים בהסכם גירושין כולל המזונות, המשמורת על הילדים , דמי הכתובה ועוד. אז הסכם הגירושין יוכל לקבל את ההסכמה של בית המשפט.

 במידה והם לא מסכימים על תנאים מסוימים בהסכם הגירושין אז יש להעביר זאת אל בית הדין הדתי הרבני במקרה שהם יהודים או לבית הדין של דת אחרת. כמו כן גם במקרים שבהם רק בן זוג אחר מעוניין להתגרש ואילו האחר אינו רוצה להתיר את החבילה. במקרים אלו לא יהיה ניתן לבצע הסכם גירושין שכן בית הדין הרבני שולח את הזוג לטיפול זוגי שיצליח לגשר בין הפערים וימנע את הסכם הגירושין אלו הם התנאים להסכם הגירושין בחירת עורך דין לענייני משפחה היא חשובה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here