עורכי דין לטיפול ברשלנות רפואית

0
502
קרדיט https://mano-law.co.il

עורכי דין לרשלנות רפואית מתדיינים בתביעות בשם לקוחותיהם, שעשויים להיות חולים או בני משפחה שנותרו בחיים של חולים. לקוחות אלו תובעים רופאים בגין רשלנות רפואית. רשלנות היא מונח המתייחס להתנהגות בלתי הולמת מקצועית מצד איש מקצוע רפואי או עורך דין, או נזק נגרם במהלך הליך רפואי. בתחום הרפואי, רשלנות כרוכה בהתנהלות רשלנית של רופאים, אחיות, רופאי שיניים, מטפלים, טכנאים ואנשי מקצוע רפואיים וספקי שירותי בריאות אחרים.
ישנם שלושה סוגים נפוצים של תביעות רשלנות רפואית –
1) אי ביצוע אבחנה נכונה, 2)פציעות לידה ו 3)טעויות תרופתיות.

עורך דין מומלץ רשלנות רפואית

עורך דין מומלץ רשלנות רפואית, מטפל במקרי רשלנות רפואית יכולים לנבוע מטעויות ניתוחיות, טראומות לידה, אבחנות שגויות רפואיות, טעויות הרדמה, עיכובים בלתי סבירים בטיפול במצב מאובחן, אי קבלת הסכמה מדעת ממטופל לפני הטיפול ועוד. תוך כדי שהוא מספק לכם את הידע, ההכוונה, הייעוץ והיכולת לתבוע גופים רלוונטיים במקרים של רשלנות רפואית.

עורך דין רשלנות רפואית בהריון

עורכי דין המטפלים בתחום העצוב של רשלנות רפואית שנגרמה במהלך ההיריון. מייצגים לקוחות שסובלים עקב נזק שנגרם במהלך תקופת ההיריון, בשל טעות שפגעה או עלולה לפגוע בבריאות העובר ובריאות ההריונית. בחירה בעורך דין רשלנות רפואית בהיריון, היא משימה קשה. אך היא הפעולה הנדרשת על מנת לפצות אתכם על אחת העוולות הנוראיות ביותר.

עורך דין רשלנות רפואית בלידה

בין אחד התחומים העצובים יותר אך הדרושים, על מנת להביא צדק במקרים של רשלנות רפואית במהלך הלידה. במקרים שכאלו אתם זקוקים לעורך דין רשלנות רפואית בלידה, שיוכל להילחם את המלחמה עבורכם, אל מול המערכת הרפואית. ולדאוג שתזכו לצדק והפיצויים שמגיעים לכם.

ניסן מנו – עורך הדין שלכם לתביעות ברשלנות רפואית

ניסאן מנו ומשרד עורכי הדין שלנו, מזמינים אתכם ליהנות מהשירות המשפטי היעיל ביותר לתביעות ברשלנות רפואית. במשרד שלנו תזכו למעטפת שירות המכילה הכוונה, ייעוץ, פתיחת תיקים, הגשת תביעות וכל צעד שנדרש, על מנת לקדם את הצרכים והאינטרסים שלכם אל מול המערכת הרפואית והמשפטית. אנו מאמינים שעל מנת לספק לקהל המיוצגים שלנו, את השירות הטוב ביותר שיספק להם את המשאבים והתמיכה, להתמודד עם כל עוול שנגרם להם בשל רשלנות של צוות רפואי והמערכת הרפואית בארץ. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר במספר הטלפון : 08-9165407 או בנייד: 050-2375955. ואנו מבטיחים לעמוד לרשותכם לאורך כל התהליך, בדרך לקבלת הפיצויים והצדק שכה מגיעים לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here