הקשר בין עו"ד תאונת עבודה מעולה והתגמולים המגיעים לך

0
511
קרדיט FREEPIK

עו"ד תאונת עבודה הוא הכתובת הנכונה שאליה כדאי לפנות לאחר תאונה שקרתה בתוך מקום העבודה או בהקשר אליו, למשל תאונת דרכים. זוהי גם הכתובת הנכונה לאנשים שנפגעו ממחלה כלשהי הקשורה בתנאי התעסוקה שלהם. לכאורה את הפנייה אל הביטוח הלאומי או אל חברת ביטוח פרטית או החברה המבטחת את המעסיק אפשר לעשות גם באופן עצמאי, רק שהעובדות מראות שעבודה עם עו"ד תאונת עבודה מביאה לסיכוי גבוה בהרבה להשגת את הפיצויים המלאים.

כיצד עורך הדין תורם להגדלת הפיצויים

כבר למן ההתחלה עורך הדין יסביר כיצד מקטינים את הסיכוי שחברת הביטוח והמוסד לביטוח לאומי ידחו את התביעה ובכלל את ההכרה בתור נפגע עבודה. אכן, לעיתים המוסד לביטוח לאומי מעלה טענות כאילו הפגיעה לא הייתה קשורה למקום העבודה או שהפגיעה מאפשרת להמשיך ולעבוד. לכן עורך הדין ינחה אתכם לאיסוף כל התיעוד והמסמכים הרלוונטיים שמוכיחים את הטענות שלכם. בנוסף לכך עורך הדין יעזור לכם במילוי נאות ומקצועי של הטפסים במוסד לביטוח לאומי שכן לעיתים קרובות אנשים שוגים במילוי הטפסים באופן המקטין את האפשרות שלהם לקבל פיצויים מלאים בהמשך הדרך.

 אז קודם כל עורך הדין עוזר לקבל הכרה בתור נפגע עבודה ומכאן את דמי הפגיעה המגיעים לכם לתקופה מקסימלית של 90 ימים. באותו האופן עורך דין פועל מול חברת הביטוח הפרטית במידה והנסיבות מצדיקות פנייה כזאת. גם בשלב הבא כשמגיעים לוועדה רפואית עורך הדין עוזר להיערך אליה בצורה נכונה ומקצועית. יש להבין כי לקביעה של הוועדה תהיה השפעה גדולה מאוד באשר לגובה הפיצויים המגיעים, שיכולים להיות למשל מענק חד פעמי או קצבה חודשית. מדובר בפערים שיכולים להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים והם תלויים באחוזים בודדים של הכרה על ידי הוועדה, שאיננה ממהרת להכיר בפגיעות או לחלק כספים. למעשה עורך הדין לא רק ינחה אתכם ויעזור בהשגת המסמכים הדרושים אלא גם יכול לייצג אתכם, דבר שיוביל להתייחסות הרבה יותר רצינית.

דברים אלו נכונים גם לגבי התביעה שמגישים נגד חברת הביטוח של המעסיק במידה וקיימת התרשלות מסוימת מצידו. כאשר חברת הביטוח רואה שיש עורך דין תאונות עבודה שמייצג אתכם ההתייחסות נעשית גם כן יותר רצינית, יש פחות סיכון שיגררו אתכם לאורך זמן בטענות שונות ומשונות, והרבה יותר סיכוי שיסכימו להעביר את הפיצויים המלאים המגיעים לכם ולא רק באופן חלקי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here