להאמין בצדקת הדרך והפיצוי שמגיע על כך

0
132
קרדיט - Canva

התביעות הצודקות ביותר הן אלה שאמורות להשיג לכם פיצויים על נזקים שנגרמו לכם שלא באשמתכם. לא תמיד אנשים מצליחים להתמיד ולהחזיק מעמד בכל ההליכים אבל בסופו של דבר מי שמתעקש ועומד על כך יקבל את מה שמגיע לו בעזרת אנשי המקצוע שמתגייסים לייצג אותו. במקרים של נזקים שנגרמים בגלל תאונות בכלל ותאונות דרכים בפרט, אנחנו יודעים שיש להן השלכות לשנים רבות גם כאשר מדובר בפציעה בינונית בגלל הטראומה ולכן מוטב שרק עורך דין מומחה לתאונות דרכים יעריך את הפיצויים ואת הנזקים הכספיים שנגרמו לכם בשל כך. זה עלול לכלול לא רק טיפולים והוצאות נלוות לשנים של השיקום וההחלמה, אלא גם הנזק הנפשי וגם השלכות על אובדן כושר השתכרות שנגרם לכם כתוצאה מכך. את העבודה הזאת עושים במסירות אצל שטיינר את לייבה – משרד עורכי דין וגישור, מתוך אמונה שיוכלו לעזור ללקוחותיהם בכל תביעה כזאת.

לשלם מחיר מלא על כל ליקוי

ליקויי בנייה ידועים ומוכרים בישראל בכל חברת בנייה כמעט ולמרות המאמץ לטפל בכולם קורה לא פעם שיש ליקויי בנייה שאינם מתוקנים כלל או בזמן. הנזקים שנגרמים לדיירים וללקוחות שקנו את הנכס במיטב כספם גורמים לא רק לעגמת נפש אלא בעיקר לסיכוני בטיחות, לפגיעה באיכות החיים ולמפגעים שונים שפוגעים בדירה עצמה, כמו ליקויי רטיבות. לכן, תביעה כזאת חייבת להיות מוגשת על ידי מי שמבין בתחום כזה ויכול לסתור את כל טענות הקבלנים שאחראים לכך, כמו עורך דין ליקויי בניה. ככל שמכירים יותר את התחום כך גם מצליחים להתמודד טוב יותר עם הניסיונות להקל בכך ראש ולהתחמק מתשלום ומתיקון הליקויים על חשבונם על בסיס חוק המכר.

אל תוותרו על פיצויים וניצחונות

גם כשאנשים מודעים לזכויות שלהם לא תמיד הם עושים מה שנדרש על מנת לקבל אותן ולכן קורה לא פעם שהם מוותרים על פיצויים כי אינם מאמינים שינצחו למרות צדקתם. אם יש מי שעומד לצדכם ונלחם אתכם את המלחמה הזאת רוב הסיכויים שתנצחו ותקבלו בדיוק מה שדרשתם ומה שמגיע לכם בזכות. זה לא רק הכסף אלא גם הדבר הנכון לעשות משום שזה מה שמגיע לכל מי שנפגע וחייב לטפל בעצמו. כל פיצוי שמשולם ללקוחות הצודקים שנגרם להם נזק הוא ניצחון נוסף בשמירה על הזכויות של האנשים שפונים לקבלת עזרה. המסירות והיצירתיות שבה פועלים אנשי החברה שטיינר את לייבה – משרד עורכי דין וגישור מבטיחות ללקוחות את מיטב התוצאות לשביעות רצונם, ואת התמיכה הגדולה ביותר שיכלו לבקש למענם. חייגו עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני 04-6466166

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here