לתכנן מראש את חלוקת הרכוש

0
209
עורך דין גירושין בתל אביב
קרדיט: canva

לא בכדי המילה מיסוד נוגעת גם ליחסים בין אנשים והיא כוללת את מוסד הנישואין ועוד הסכמים שמעגנים את המסגרת המשפחתית והזוגית. ישנם נושאים רבים בחיינו שחשוב לתת עליהם את הדעת ולתכנן את עתידנו ועתיד משפחתנו כגון נושא הרכוש ובהתאם גם חלוקת העיזבון שנשאיר אחרינו לאחר מותנו. רבים אינם מבינים שחשוב לקבוע מראש כיצד יתחלק העיזבון שלהם למרות שיש חשיבות גבוהה לכך.

על מנת להימנע מהפתעות, כגון טעויות שעלולות להשפיע באופן משמעותי על חיינו וחיי משפחתנו, מומלץ להתייעץ עם עו"ד ירושות שיסביר לכם בדיוק את לשון חוק הירושה ויסייע לכם לנסח צוואה. עו"ד אתי גוהר עוסקת כבר שנים רבות בתחום המשפטי בתחום ירושות וצוואות, אשר משפיע באופן משמעותי על משפחות והתנהלות נכונה בו יכולה למנוע סכסוכים משפחתיים.

להתמודד עם הפרידה

ענייני ירושה הם לא הנושאים היחידים בהם אתם זקוקים לייעוץ משפטי מקצועי מצד עורך דין מומחה לענייני משפחה, גם בכל מה קשור לנישואין ולגירושין זה קריטי. אתם יכולים לחלוק את חייכם עם בחיר ליבכם שנים רבות, ולמרות זאת לעיתים מתרחשים מצבים בהם אחד מבני הזוג משנה מסלול, ולא ניתן לגשר על הפערים יותר, או לחילופין הניצוץ כבה ובני הזוג מפסיקים לאהוב אחד את השניה. מדובר בתהליכים רגשיים מורכבים ולעיתים גם פוגעים וכואבים, ולכן חשוב להסדיר את הפרידה בצורה נכונה על מנת  לא להיגרר למלחמות מיותרות ויקרות. במובן הזה מומלץ מאוד להתעלות מעל הקשיים הרגשיים ולצמצם ככל האפשר את נזקי הפרידה המכאיבה באמצעות הסכם גירושין שייערך על ידי עורך דין גירושין במרכז או באזור מגוריכם אשר מתמחה בכך. נחוצה חשיבה יצירתית עם הרבה הבנה ואמפתיה כדי לגשר בין הצדדים עד הסיום המוצלח.

לנטרל את המטענים הרגשיים

מטענים רבים רגשיים נוצרים בתהליך הפרידה והגירושין, נוסף על אכזבות ובעיות שנוצרו בחיים המשותפים ולא נפתרו בזמן. חשוב לקבל ייצוג וייעוץ של עורך דין גירושין בתל אביב שמעדיף גישור וסגירת פערים בדרך מעוררת כבוד והערכה מאשר מי שמנצל את הסיטואציה הקשה כדי להוסיף עוד מאבקים שלא עוזרים לפרידה רגועה. לכן, כאשר אתם פונים למשרדה של עו"ד אתי גוהר כדאי לדעת שהיא תנסה בראש ובראשונה לעזור לכם לגשר על הפערים ולמצוא פתרון יצירתי על פני הסלמה של המאבק ללא צורך וללא תוצאות טובות. אם גם אתם זקוקים לייעוץ משפטי, חייגו למספר 077-2307771.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here