משמורת משותפת אינה חייבת להיות קשה ומסובכת

0
2570
משמורת משותפת אינה חייבת להיות קשה ומסובכת
קרדיט FREEPIK

בכל הליך גירושין בו מעורבים ילדים, רצוי למצוא פתרון שיאפשר את חלוקת הזמן של הילדים בין ההורים, בתהליך הנקרא משמורת או הורות משותפת. משמורת משותפת הינה הסדרת משמורת הילדים לאחר גירושין או פרידה, בו שני ההורים חולקים באחריות לגדל את ילדיהם, עם חלוקה שווה, או קרובה לשווה של הזמן אותו מלווים הילדים עם כל הורה.

משמורת של הורות משותפת מבוססת על העקרונות שלילדים יש את הזכות ליהנות ממערכת יחסים הדוקה ומשמעותית עם שני הוריהם, ושאסור להפריד אף ילד מהוריו. המונח משמורת משותפת מיושם במקרים של גירושין, פרידה או כאשר ההורים אינם גרים יחד. בעוד שהטיעונים העיקריים בעד פתרון זה, מבוססים על טובת הילד לקיים קשר הדוק עם שני ההורים בחיי היומיום שלהם, ישנם גם יתרונות חשובים עבור ההורים. רוב ההורים נהנים לבלות עם ילדיהם, לכן במקרים של התנהלות משותפת של האחריות על הילדים, לשני ההורים יש את היכולת להיחשף לאושר הזה בחייהם. בנוסף לכך, שני ההורים נהנים מזמן ללא הילדים, שיכול לשמש אותם לעבודה או לפנאי ללא צורך בשירותיהם של שמרטפים. יתר על כן, שני ההורים מקבלים את אותה ההזדמנות לפיתוח הקריירה שלהם, או חיי החברה שלהם ועוד. למעשה, יש הטוענים כי הורות משותפת היא מרכיב קריטי במאמץ לצמצם את פער השכר בין המינים, באופן שווה של חלוקת האחריות, האנרגיה והזמן להם נזקקים הילדים.

המקומות העיקריים בהם נידונים תיקים של משמורת משותפת הינו בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה. שחותרים לקביעת משמרות משותפות לטובת הילדים, אך בתהליך מורכב וארוך. על מנת להתמודד ולצלוח את הקשיים והתסבוכות של המערכת, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע, מומחים בתחום ובעלי ניסיון עשיר של שנים רבות. על מנת לוודא שהילדים שלכם יקבלו את חווית ההורות הטובה ביותר ששני הורים אוהבים יכולים לספק. אל תשאירו את עתיד ילדיכם באוויר, פנו כבר היום למשרד מקצועי, מסור ואכפתי. שיצייד אתכם בכל הכלים הדרושים לשמור על טובתכם וטובת ילדיכם.

שחר הלה לטיפול מסור בדיני משפחה

במשרד שחר הלה של הרב שחר הלה, מתמחים בטיפול בכלל הגורמים המשפיעים על קביעת משמורת משותפת, בבתי הדין הרבני ובבתי המשפט לענייני משפחה. מתוך ניסיון של עשרות שנים בעזרה להורים להגיע לגישור המיוחל, שיאפשר להם לגדל את ילדיהם באופן חלוקה שווה, שיטיב עם ילדיהם ועם רצונות ליבם. אל תתפשרו על פחות, הצוות של שחר הלה נמצא כאן בשבילכם, לוודא שהזכויות שלכם ושל ילדיכם לא יקופחו ולאפשר לכם לספק חווית הורות עמוקה ומשמעותית, עבור ילדיכם.

משמורת ילדים בעזרת מתת פלסנר

משרד עורכי הדין מתת פלסנר מתמחים בטיפול בתיקים של משמורת ילדים משותפת, כבר מעל 15 שנים. מתוך שליחות ומסירות לספק להורים וילדיהם את הליווי והתמיכה הדרושים, על מנת לספק לילדיהם ילדות משמעותית עם כל אחד מההורים, באופן שווה. המשרד מתמחה במשא ומתן, עתירות שונות בנושאי משפחה, לצד טיפול בתיקים מול בית הדין הרבני ועוד. כל זאת על מנת לספק לקהל לקוחותינו את המעטפת הדרושה להם לספק לילדיהם ולהם את התנאים להורות בריאה ומשמעותית בצל הגירושים. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולשמוע מצוות היועצים שלנו, על מגוון השירותים שאנו מספקים למשפחות שעוברות את התהליך. אל תשימו את עתיד היחסים שלכם בידיהם של דיינים ושופטים בלבד, פנו אל מתת פלסנר כבר היום, ותקבלו את הליווי ברמה הכי גבוה בארץ למשמורת ילדים משותפת.
 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here