הצבא לא מתאים לכולם – אבל איך מנהלים את הדיון מול המערכת?

0
771
הצבא לא מתאים לכולם – אבל איך מנהלים את הדיון מול המערכת?
קרדיט: Freepik

השירות הצבאי הוא האתגר הגדול ביותר בחייהם של צעירים רבים, והוא לא מתאים לכל אחד. בחוק הישראלי יש פרצות או תקנות לאנשים שלא מתאימים לשירות הצבאי והם יכולים להוות קריטריונים מתאימים על מנת לשחרר אתכם מהשירות הצבאי. יחד עם זאת, צריך לנהל את השיח מול הצבא בצורה זהירה כדי לנצל את כל הזכויות שלכם על הצד הטוב ביותר, בעזרת הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין אלון ארז.

שירות צבאי לאנשים עם בעיות מיוחדות

קשיים פיזיים או קשיים רגשיים, התמודדות עם אירועי חיים מורכבים, בעיות התנהגותיות ובעצם כל התנהגות או אתגר שאיתו התמודדתם בשנים האחרונות, כל אלו יכולים להיות סיבות מספיקות שבגללן אתם יכולים לבקש מהצבא להתחשב בכם ואפילו לקבל פטור משירות צבאי. יחד עם זאת, בכדי להגיע למצב שבו אתם מקבלים התאמה בשירות הצבאי או פטור, עליכם לעבוד עם עו"ד צבאי מיומן ומנוסה, שמכיר את המערכת מבפנים ומבחוץ ויכול לייעץ לכם בצורה אחראית ביותר.

הטיפול בנושא השחרור – חייב להיות מאורגן ואחראי

למשל, אם אתם רוצים לחשוב על אופציות שחרור מהצבא, ולא משנה מאיזו סיבה, אי אפשר להתחיל לעבוד על התהליך בצורה שקולה ואחראית, בלי שאתם מבינים מהי המטרה הסופית. יש הבדל בין שחרור מוקדם לבין קבלת פטור לפני הצבא, בכל מה שנוגע לאופן שבו צריך להתנהל מבחינה משפטית. ואת כל רזי האלמנטים המשפטיים צריך לשמוע מפיו של אדם מקצועי ומיומן שזהו תחום ההתמחות שלו.

שחרור באמצע השירות הצבאי – במקרי קצה מורכבים

עורך דין פלילי עבירות מין הוא אדם שיכול להסתכל על תיקים של עבירות פליליות בתוך הצבא ולהציע לקורבנות פתרונות המתאימים למצב הרגשי והנפשי שלהם. זו לא סיטואציה פשוטה בכלל, בוודאי כאשר הפגיעה המינית היא מאוד משמעותית, אבל חשוב לעבוד בצורה רגישה ומתוך רצון לתת סיוע אמיתי, כדי לייצר את הפתרון האולטימטיבי לנפגעי עבירות מין בתוך הצבא שיאפשר להם להשתקם.

ניסיון רב שנים בתחום הפלילי ובמיוחד בהתמודדות מול רשויות הצבא השונות, הוא אלמנט מפתח בתהליך העבודה המקצועי של משרד עורכי הדין אלון ארז המלווה אתכם לאורך כל שלבי הדרך. ניתן להתאים את תהליך הליווי לדרישות ולצרכים האישיים שלכם וכך למצוא פתרונות גם לבעיות מורכבות יחסית. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות המיומנים של המשרד 0507368203.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here