מיסוי ורישוי בקרקעות

0
125
קרדיט לתמונות FREEPIK

אחת מההתמחויות המשמעותיות במקצועות המשפט הוא כל תחום המקרקעין. עורך דין מיסוי מקרקעין הינו עורך דין המתמחה בייעוץ ללקוחות בנושאים הקשורים למיסוי מקרקעין, לזכויות שעל הקרקע, ולייעודיה. ההתמחות הינה בחוקי המס המורכבים הקשורים לקנייה, מכירה והחזקה של נכסי נדל"ן. כמשפטן הוא ילווה לקוחות ויעזור להם לנווט בין נושאים הקשורים למס כגון שומות ארנונה, מכירת שעבוד מס, פטורים מארנונה וחילופי מס דחויים, ועוזרים ללקוחות למזער את חובות המס שלהם תוך עמידה בכל החוקים והתקנות. הם מבינים בזכויות הבנייה על הקרקע, זמינותה למימוש והייעוד שחל עליה, ובכך להעריך את שוויה הפוטנציאלי לטובת עסקאות קנייה ומכירה, וכן לענייני ירושות וצוואות.

המלצה אישית הכי אמינה

יש דרכים רבות ומגוונות לשיווק, וכמובן שמוניטין שנצבר עוזר, אבל המלצה מאדם שהנך מכיר אישית, היא בעלת התוקף החזק ביותר להגיע אל עורך דין מקרקעין מומלץ. זהו עורך דין המתמחה בנושאים הקשורים בקרקעות, נדל"ן, זכויות בניה, חוזים ואשר מומלץ על ידי עמיתיו ולקוחותיו בענף הנדל"ן, החוזים והמיסוי. לעורכי דין אלו יש רקורד של הצלחה בייצוג לקוחות בעסקאות נדל"ן, לרבות קנייה, מכירה, השכרה ומימון נכסים. יש להם הבנה עמוקה של הנוף המשפטי והרגולטורי של תעשיית הנדל"ן והם מסוגלים לספק ללקוחותיהם ייעוץ וייצוג משפטי אמין. וכמובן רצוי לברר גם על הצלחותיו בעבר, ייתכן שתרצה לשקול את הניסיון שלו בתחומים המעניינים אותך, ולברר על הגישה שלהם לעבודה עם לקוחות וכישורי התקשורת שלהם.

לא להוריש את הצרות

בנושאים הקשורים לתכנון עיזבון, צוואה וירושות עש להיוועץ עם עורך דין ירושה מומלץ. הם עוזרים ללקוחות ליצור צוואות ותוכניות עיזבון באופן שימזער את חובות המס ולהבטיח כי נכסיהם יחולקו בהתאם לרצונם ולפי הערכים שלהם. עורכי הדין גם מעניקים ייצוג משפטי בבית משפט לצוואות, במידה שנדרש, ויכולים לעזור ללקוחות לנווט בתהליך המשפטי המורכב של יישוב עיזבון. עורכי דין לענייני ירושה זוכים להערכה רבה בקהילה המשפטית ויש להם הבנה עמוקה של תכנון עיזבון ודיני צוואה והם מסוגלים לספק ללקוחותיהם ייעוץ וייצוג משפטי מומחים. בבחירת עורך דין מומלץ בתחומים אלו, תוכלו להרגיש בטוחים שאתם מקבלים את השירותים המשפטיים האיכותיים ביותר שיש. במשרדה של מלי חיימוב, עורכת דין ונוטריון, מתמחים בנושאים של נדל"ן ומקרקעין, יישוב סכסוכים וצוואות וירושות ובכלל זה ייפוי כוח מתמשך המעניק ביטחון שהשארת הנחיות לאופן שבו יתנהל כספך במידה ולא תהיה כשיר לנהלו. באופן הזה המקביל לאפוטרופסות, ישנו ביטוי מובחן לאופן שבו אדם היה רוצה שחייו ינוהלו כשניטלת ממנו היכולת לנווט אותם בעצמו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here