גילוי האזנות סתר – להיות בטוח תמיד

0
123
גילוי האזנות סתר

גילוי האזנות סתר במשרד הוא הכרחי להגנה מפני דליפת מידע מסחרי, תוכניות פרויקטים, מידע מסווג שדליפה של מידע זה עלולה לגרום לבעיות והרבה הפסדים לחברה. צריך להבין שנכון להיום קניית מכשירים להאזנה זה לא בעיה בכלל כולל מכשירים מיניאטוריים. לכן, זיהוי האזנות בדירה, במשרד, ברכב ובחפצים נוספים הופך לעדיפות עליונה. אנחנו בא.א. חקירות מניסיון האישי שלנו מכירים את הבעיה זאת ומציעים שירות לגילוי האזנת סתר.

למרות שהאזנת סתר נחשבת לא חוקית בארץ, מכשירי מעקב נמכרים באופן חופשי באינטרנט. נתונים סטטיסטיים של שאילתות במנועי חיפוש מראים כי יש להם ביקוש רב. אז במרץ 2022, כ-10,749 אנשים חיפשו "לקנות האזנת סתר", 7,559 אנשים חיפשו "לקנות באג" ו-15,365 אנשים חיפשו "מצלמות וידאו נסתרות". כל זה מעיד על הצורך בהגנה מפני האזנות, בעיקר בעסקים גדולים ובינוניים, שבהם המידע עולה הרבה כסף בכתבה זאת נעזור לכם לענות על שאלות כמו:

  • איך להגן על העסק מהאזנות סתר?
  • איך לזהות מכשירי האזנה נסתרים במשרד ובבית?
  • איך ומהי הדרך הטובה ביותר לחפש מכשירי האזנה?

כיצד לבחור ציוד גילוי האזנות סתר?

ציוד גילוי האזנות סתר יסייעו בפתרון בעיות האזנות סתר – אמצעי זיהוי והגנה מפני מכשירי האזנה, מצלמות נסתרות ושאר התקני האזנה. כדי לזהות מכשירי האזנה שונים, נעשה שימוש בציוד מיוחד עם מנגנונים שונים של פעולת חיפוש.

גילוי מצלמה נסתרת

יש לא רק מכשירי מעקב אקוסטיים, אלא גם מכשירי מעקב וידיאו. לאיתור מלא של כל הסוגים של מכשירי מעקב, גלאי השטח משמש יחד עם גלאי מצלמת וידאו נסתרת. גלאים מאפשרים למצוא מצלמות מוסתרות ומיעדים בשביל גילוי האזנת סתר. הגלאים הפופולריים ביותר למצלמות וידאו הם אופטיים, משמשים למציאת מצלמות בחדר, קלים מאוד לשימוש ויעילים בהגנה על החדר. קשתות משמשות בעיקר לאיתור מצלמות וידאו על המבקר. זה קל לשימוש, אבל ניתן לזהות רק מצלמות מופעלות.

בחירת הציוד גילוי האזנות סתר תלויה מטרות וביקוש של הלקוח. לבחירה נכונה של ציוד, יש צורך להתייעץ עם מומחים. זה יעזור לא לשלם יותר מדי ולהבטיח את פתרון המשימות.

לקבלת יועץ צרו קשר עם א.א. משרד חקירות בטלפון או תשאירו פרטים שלכם באתר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here