עורך דין יפוי כח מתמשך – ייעץ לגבי ההליך

0
322
קרדיט: freepik

עורך דין יפוי כח מתמשך מטפל בלקוחות הרוצים להסדיר נושא זה עבורם. ייפוי כוח מתמשך הוא תהליך של מינוי אפוטרופוס כאשר האדם הממנה אותו  עדיין צלול וכשיר מנטאלית. הוא מועדף רבות מאחר והממנה קובע כך את ניהול חייו העתידי. מדובר במסמך שחייב להיחתם בנוכחות עורך דין. עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

עורך דין יפוי כח מתמשך יכול לייעץ רבות בנושא כי קיימות מספר אפשרויות. ייפוי כוח מתמשך יכול להיות כוללני לגבי הגדרת ההחלטות העתידיות עם מתן שיקול דעת של הממונה לגבי תוכנן. לחילופין, הוא יכול להיות ממוקד ולקבוע פירוט גם לגבי תוכן ההחלטות שיתקבלו בנושאים השונים. ניתן לעשות זאת על ידי קביעת הנחיות מקדימות בנושאים מהותיים של ניהול הכסף והרכוש, מקום המגורים העתידי – בבית או בבית אבות ועוד. הוא יכול להינתן בנושאים אישיים נוגעים לרווחתו האישית, לצרכיו היומיומיים, לבריאותו, לענייניו הגופניים, וכדומה. אבל ניתן לעשותו, למשל, רק לעניינים רפואיים ועוד.

קביעת הנחיות שונות

אדם יכול לכלול הנחיות לגבי מועד כניסתו לתוקף ומועד פקיעתו. הכניסה לתוקף של ייפוי הכוח תהיה, לרוב, במועד בו האדם הממנה לא יהיה מסוגל לתפקד בעצמו או ברגע בו צוינו על ידו  התנאים הקובעים להפעלתו. במקרים בהם אין פירוט, אזי הוא ייכנס לתוקף על פי חוות דעת רפואית מתאימה. הוא רשאי למנות אדם שיפקח על ההתנהלות ואשר יקבל דיווח שוטף ממיופה הכוח על פעולותיו. האדם הנ"ל רשאי לדרוש ממיופה הכוח לקבל מידע על פעולותיו. האדם הנבחר הינו לרוב, קרוב משפחה שסומכים עליו.

שירות מקצועי

עו"ד אתי פרץ קינן עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג, ליווי ככל הנדרש ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות וכן, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדה ואת יכולותיה וכישוריה לטובת כל לקוח נזקק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here