תאונה במשרד או בדרך הביתה? כך תקבלו את מה שמגיע לכם

0
1348
תאונה במשרד או בדרך הביתה? כך תקבלו את מה שמגיע לכם
מקור freepik

אם אתם לא ממש בטוחים האם הפציעה שלכם נחשבת תאונת עבודה, לא לגמרי יודעים מה מגיע לכם בעקבות תאונת הדרכים אליה נקלעתם או מתקשים להתמודד עם חברת הביטוח הקשוחה – אתם ממש לא לבד. לפני שאתם פונים לקבלת הפיצוי שמגיע לכם, חשוב שתכירו את זכויותכם ותדעו איך באמת נכון לפעול כדי לקבל כל שקל, ומהר ככל האפשר. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל עורך הדין אבירם טולדנו. 

אינסוף תביעות ביטוח

האמת הפשוטה היא שנזקים יכולים לקרות כמעט בכל מקום ובכל תחום, וכדי לצמצם במידת האפשר את הנזק (לפחות בפן הכלכלי) אנחנו רוכשים פוליסות ביטוח שונות. עם זאת, תביעות ביטוח לא תמיד מבטיחות לנו את הפיצוי שהובטח במסגרת הפוליסה שנרכשה, וכך נדחות לא פעם תביעות בנושאי ביטוח רכב, בריאות, נזקים לעסק ואפילו אובדן כושר עבודה. מצד שני, אם אתם פועלים נכון ונעזרים בעורך דין מומחה ובעל ניסיון, אתם יכולים לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם באופן דרמטי. הצוות המשפטי במשרדו של עורך הדין אבירם טולדנו יעמוד לרשותכם לכל אורך הדרך ויסייע לכם להגיע אל התוצאה המיוחלת בדרך האופטימלית.

תאונת עבודה – מה זה אומר?

תחת הכותרת הגדולה והמורכבת הזו מסתתרים מצבים שונים. למשל, עובד במסעדה שנכווה במהלך הכנת המנה, פועל בניין שנפל מגובה רב בזמן העבודה או חבר צוות שנפצע בדרכו אל המשרד (או ממנו) – כל אלה עשויים נחשבים לנפגעי תאונת עבודה. כפועל יוצא מכך, הם זכאים להכרה בפציעה שלהם כתאונת עבודה והם יכולים לדרוש דמי פגיעה הכוללים כיסוי על ימי העבודה שאיבדו, על הטיפול הרפואי שקיבלו ובמקרים מסוימים גם על פיצוי בשל פגיעה פיזית או נפשית מתמשכת. עורך דין תאונות עבודה יוכל לבחון לעומק את פרטי המקרה, להנחות אתכם כיצד לפעול ולסייע לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם.

תאונת דרכים – מי יפצה אתכם?

אם נגרמו לכם נזקים במסגרת תאונת הדרכים ואתם מנסים להשיג את הפיצוי שמגיע לכם מהביטוח הלאומי או מחברת הביטוח, אתם בוודאי מבינים עד כמה המשימה הזו מורכבת ומאתגרת. עם זאת, בעבודה עם עורך דין תאונות דרכים מומלץ תוכלו לפעול נכון וחכם כבר מהצעד הראשון. הייעוץ המשפטי והליווי המקצועי של עורך הדין אבירם טולדנו של צוות המשרד הם אלה שיעזרו לכם למצות את הזכויות שלכם, ואתם מוזמנים לפנות אל צוות המשרד כבר עכשיו במספר הטלפון 04-699-0886

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here