עבירות תנועה הן פליליות לכל דבר

0
241
קרדיט Canva

עבירות תנועה רבות משויכות בתןדעת הציבור לתחום הקליל יחסית בעיניהם, של דיני תעבורה. אלא שלא מעט מקרים של עבירות תנועה משויכים אוטומטית לתחום הפלילי, במיוחד כאשר מדובר בעבירות תנועה תחת השפעת חומרים אסורים כמו צריכת אלכוהול או סמים. כמו כן, יש עבירות כמו גרימת תאונות שמושיבות אותכם בכלא, שלא לדבר על החיים שנגדעים ועל הפגיעות בגוף וברכוש שנוספות לכך. כאשר אתם מסתבכים בגרימת תאונה כזאת מומלץ לא לעשות דבר לפני שפונים לייעוץ ולייצוג של משרד עורך דין פלילי, משום שכל טעות כזאת עלולה להיגרר למצב של משפט שבו כל מה שאמרתם ישמש נגדכם ויקשה מאוד על זיכוי או על הקלה בסעיפי כתב האישום. העצה של עו"ד נורית מעטוק היא לדאוג לייצוג של עו"ד לפני שמתחילים לשתף פעולה עם המשטרה, גם כאשר ברור שעשיתם מה שמיוחס לכם.

ההשלכות של התאונה עליכם ועל אחרים

אם נהגתם ברכב שבו גם גרמתם לתאונת דרכים אתם תואשמו קרוב לוודאי בעבירה של המתה בקלות דעת, וזה חמור מאוד. עם זאת, יש לדעת שיש כמה דרגות חומרה לעבירה זאת ורק עו"ד שמתמצא בכך ובדקויות החוק יכול לסייע לכם להגיע לכתב אישום שיבטא נכון את המעורבות שלכם וגם יגרום לכם לקבל פסיקה פחות מחמירה. זה בכל זאת האינטרס של מערכת המשפט גם לא להקל ראש בעבירות קשות כאלה אבל גם להבין מה היו הנסיבות שגרמו לכך ולעשות גם צדק ולא רק למלא אחר דרישות החוק. את ההרשעה תשאו לכל החיים וכמובן שגם אי אפשר להחזיר לחיים את מי שנהרג, וזה לבדו יכול לסייע לכם לפחות לקבל את הייצוג המתאים במקרה כזה.

נהיגה תחת השפעה

אחת הרעות החולות בימינו היא שימוש בסמים ובאלכוהול גם כשנוהגים וגם כשיודעים שעומדים לנהוג. בית המשפט רואה זאת בחומרה ולכן רוב הסיכויים הם שתתקשו לקבל אהדה באולם המשפט כשתועמדו לדין. עם זאת, לא כל עבירה כזאת נראית כמו עבירות אחרות ויש גם נסיבות מקילות או כאלה שיכולות לסייע לכם בכל זאת. כשקורה דבר כזה עליכם לחפש ייצוג על ידי עורך דין סמים שגם מנוסה בייצוג במשפטים כאלה כדי לעשות את המקסימום עבור לקוחותיו. במקרים כאלה הניסיון והידע קובעים את איכות הייצוג ולכן משרד עורכי דין כמו של עו"ד נורית מעטוק זוכה למוניטין הטובים בתחום זה אצל מי שעומד למשפט על כך. לייעוץ משפטי חייגו עוד היום 0539627782

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here