הסכם גירושין-מה הוא יכול לכלול

0
218
קרדיט: canva

חיבורים בין בני אדם שונים או לרבות חברות, ידרשו לא מעט הסכמות שונות כמו הסכמי התמזגות או רכישה אשר יכללו בחלק לא קטן מהמקרים גם מקרים עתידיים של היפרדות בין הצדדים. אך כאשר היפרדות נוגעת לזוגות נשואים, אי אפשר שלא להתעלם מחשיבותו של הסכם גירושין אשר אמור להפוך את הליך הפרידה להרבה יותר נינוח וקל בין הצדדים. הסכמים אלו אמורים בחלק מהמקרים גם לפצות על אי הימצאותו של הסכם ממון בין השניים, אך לצד זאת גם אמור להכיל בתוכו מנעד רחב יותר של הסכמות קריטיות בין בני הזוג השונים. ובכדי לצלוח מקרי גירושין בצורה יעילה ואפקטיבית, מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ', ובכך להבטיח ליווי משפטי מעולה לאורך כל ההליך.

כאשר מדובר בפרידה של בני זוג ובעיקר כאלו הנשואים שנים רבות, חשוב לזכור כי חלוקת השלל הינה רק צד אחד מבין שאר המאפיינים שיש לחלק בין בני הזוג ולכן הימצאותו של הסכם גירושין הינו קריטי במקרים שכאלו. אחד מהפרמטריים המאוד משמעותיים לחלוקה במקרה של גירושין, הוא כמובן הסדרי ראיה עם הילדים, משמרות על הילדים וכמובן מזונות. פרמטר זה בדומה לשאר הפרמטרים שיש להגיע אליהם לסיכום בזמן פרידה, הינו קריטי וחשוב גם למשך גידול הילדים בצורה הולמת וראויה בזכות דמי המזונות אך גם על מנת לשמור על קשר בריא ואוהב בין ההורים.

לא מדובר רק בילדים

מלבד הילדים המצויים בליבו של הליך הפרידה, חשוב לזכור כי גם חלוקת הרכוש הינה נדבך די משמעותי בהרכבה של הסכם גירושין. על כן הגעה אל התפשרות והבנות מכל הצדדים בנוגע לחלוקת הרכוש, יכולה להיות קריטית גם לכל אחד מבני הזוג, לא פחות מהסדרי הראייה עם הילדים. שכן גירושים יכולים לכלול בעת החלוקה חלוקת נכסי נדל"ן משמעותיים לכל אחד מהצדדים, או בחלק מהמקרי גם הון משותף או אישי של אחד מהם. לכן מומלץ במקרים שכאלו לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ' המתמחה בדיני משפחה מעל עשרים שנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here