חשודים בעבירת סמים? אל תיגשו לחקירה מבלי להתייעץ עם עורך דין

0
87
עורך דין נזיקין
קרדיט - Canva

עבירות סמים נחשבות לאחד מסוגי העבירות החמורים ביותר. גם בתוך תחום עבירות הסמים ישנן דרגות חומרה שונות לעבירות, כאשר ישנה הפרדה בין החזקת סם לשימוש עצמי לבין סחר בסמים, כאשר בחשד לסחר בסמים ההתייחסות היא מחמירה הרבה יותר. לא מעט פעמים אדם חשוד בסחר גם במצב בו כל שעשה הוא מכירת או אפילו נתינת  מעט סם לחבר. כמובן שדבר זה שונה לחלוטין מסחר בסמים קלאסי. לכן, לפני חקירה במשטרה בעקבות החשד חשוב לפנות אל עורך דין סמים המומחה בתחום שיסייע לכם כיצד לצלוח את החקירה בצורה הטובה ביותר מבלי מלמסור פרטים מיותרים שישמשו לרעתכם ויבססו חשדות נגדכם, במיוחד אם אלה חשדות לא מוצדקים.

ההבדל בהתייחסות בין סמים קלים לקשים

בין אם אלה סמים הנחשבים קלים כמו מריחואנה ובין אם אלה סמים קשים כמו קוקאין, כולם נכללים תחת חוק סמים מסוכנים. לכן, ההתייחסות אל עבירת סמים שנעשתה כאשר זהו סם קל וכאשר נעשתה עם סם קשה יותר היא דומה. ההבדל הוא בכמות הסם אשר החזקתו מעבר לכמות זו כבר לא תיחשב החזקת סמים לצריכה עצמית אלא תיתפס ע"י החוק כהחזקת סם תוך חשד לסחר בסמים. כמות הסם המותרת להחזקה כשמדובר על מריחואנה או חשיש היא 15 גרם בעוד הכמות הנחשבת להחזקה לצורך שימוש עצמי בקוקאין היא עד 0.3 גרם. עם זאת, בכל מקרה בו עברתם את הכמות המותרת ההתייחסות תהיה דומה, גם אם מדובר על סם קל וגם אם זהו סם קשה. לכן, התייעצו עם עורך דין לפני חקירה בכל מקרה.

קבלת פטור מהצבא- איך עושים את זה?

שירות צבאי במדינת ישראל הוא שירות חובה, הן השירות הסדיר והן שירות המילואים עד גיל מסוים. עם זאת, היכולת לשרת בצבא אינה מובנת מאליה. אמנם ישנם בצבא מגוון רחב של תפקידים ונעשית התאמה בין אדם על כישוריו ויכולותיו לבין התפקיד תוך ניסיון להתחשב ברצונותיו אך לא מעט פעמים יש התנגשות בין הדברים עד שאדם מרגיש שהשירות הצבאי הוא בעייתי עבורו. השחרור מהצבא או אי ההתגייסות מלכתחילה אינם דבר פשוט אך אפשרי, במיוחד אם עושים זאת בליווי עורך דין פטור מהצבא בעל ניסיון והצלחות קודמות בנושא. לכן, אם מלכתחילה יש לכם בעיה עם השירות או מתעוררת בעיה משמעותית תוך כדי, אל תשלימו עם המצב והתייעצו עם עורך דין מומחה בתחום.

משרד עו"ד עדן זינו מתמחה בכל הקשור למשפט הפלילי, דיני תעבורה והמשפט הצבאי ומסייע ללקוחותיו בהצלחה גם במקרים סבוכים. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here