התמודדות מול משרד הביטחון

0
91
עורך דין צבאי
קרדיט: קנבה

משרד הביטחון הוא אחד המשרדים החזקים והדומיננטיים בישראל, גם בגלל הצבא שבו משרתים החלק הגדול ביותר מאזרחי ישראל. כך יוצא שרבים מגיעים במוקדם או במאוחר למצב שיש להם איזשהו שיג ושיח עם המשרד, ולפעמים במסגרת מקרים כמו פתיחת הליכים משפטיים נגד משרד הביטחון, שנובעים מסיבות שונות. אם הגעתם למצב שבו עליכם להגיש תביעה נגד משרד הביטחון בעניין כלשהו, עדיף לעשות זאת רק עם עזרה של עורך דין צבאי שמכיר את כל בעלי התפקידים הנכונים, עמם אפשר להידבר ולהגיע להסדרים שונים שיהיו לטובתכם. במקרה שבו ההליכים הללו אינם מובילים לפתרון, אפשר לנהל משפט מול משרד הביטחון בכל עניין כמו תביעות פיצויים ונזיקין בגין נכות או פציעה שנגרמו בזמן השירות או בתפקיד, ועד תביעות שונות אחרות כמו עניין המחויבות של משרד הביטחון לתשלומים למשפחות ולפצועי ונכי צה"ל. יש אין ספור נושאים שבהם קורה מצב בו ניתן להגיש תביעה נגד המשרד ואת כולם חובה להציג ולנהל בצורה הטובה ביותר כדי לשפר את הסיכויים לזכות בה. ידוע שמשרד הביטחון אינו מקל ראש בתביעות כאלה ולכן המאבק עלול להיות ממושך ולא קל, אבל אסור להתייאש. עו"ד דניאל איטח מייצג את לקוחותיו מול הצבא ומשרד הביטחון במרב המאמצים.

מחויבות לשירות בצבא

חיילי סדיר, מילואים וקבע מחויבים לשירות כאשר אין להם סיבה מוצדקת להעדר ממנו. חיילים שנמנעים ממילוי תפקידם בצורה סדירה ללא קבלת אישור מתאים עלולים להסתבך ולשבת בכלא, כמו גם לגרום להארכת השירות הסדיר שלהם או לאבד את החוזה שלהם בצבא הקבע. המצב הראשוני והשכיח הוא נפקדות, שבו יש לפעול כמה שיותר מהר על מנת לחזור לשירות. במידה ואתם עומדים למשפט על נפקדות, כדאי לשקול סיוע של ייצוג משפטי מתאים. אם מגיעים למצב שבו מתעלמים לגמרי מחובת ההתייצבות לשירות, המצב עלול להידרדר עד לדרגת עריקות מהצבא, נושא מורכב וחמור יותר לטיפול מבחינה משפטית.

חשוב לקבל ייצוג פרטי מול הצבא

בכל מקרה שבו מישהו צריך לשמוע אתכם ולעמוד לצידכם מול הצבא, רצוי מאוד שהעזרה תעשה על ידי עורך דין צבאי פרטי. עורך דין כזה רואה את הזכויות והאינטרסים שלכם לנגד עיניו ולכן הוא יפעל למענכם במסירות רבה. במקרה כזה, כדאי להתייעץ עם עורך דין דניאל איטח על מנת לשמוע את כל ההשלכות שיהיו על המקרה שלכם במקרה שתפסידו במשפט. רצוי לדעת שיש דרכים נוספות להקל עליכם בהידברות עם התביעה נגדכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here