נתפסתם נוהגים לאחר יציאה לבר? יש מה לעשות

0
78
קרדיט - Canva

במיוחד בסופי השבוע ניידות נמצאות בכל צומת או קרוב לאזורי בילוי ומתבצעות בדיקות באמצעות נשיפון. אם ישנו חשד לנהיגה בשכרות יעוכב הנהג למשטרה וייבדק באמצעות ינשוף שהוא מכשירר מדויק יותר. נהיגה בשכרות תוגדר כך כאשר נמצאו 240 מיקרוגרם אלכוהול ומעלה בכל ליטר אויר נשוף. חשוב לפנות אל עורך דין נהיגה בשכרות כבר לאחר העיכוב. חשוב לדעת שכתב אישום מוגש רק אם נמצאו 290 מיקרוגרם ומעלה. עורך הדין יוכל להטיל ספק בממצאים, למשל בהוכחה שמכשיר הינשוף לא כויל לפני הבדיקה וגם להביא לכך שאישום נהיגה בשכרות יומר לסעיף קל יותר של נהיגה תחת השפעת אלכוהול. לכן, גם אם נתפסתם עדיין יש מה לעשות.

נהיגה למרות השלילה- מה ניתן לעשות?

הענישה במקרים רבים של עבירות תנועה חמורות היא שלילת הרישיון למשך תקופה. ענישה זו מכבידה מאוד על נהגים רבים, בין אם בהגעה וחזרה מהעבודה ובין אם בניהול חיי משפחה. לכך, למרות שהם מבינים שהדבר אסור הם מתפתים ומפרים את האיסור ויוצאים לכביש. רבים מנמקים את העניין בחוסר ברירה, בהתמודדות עם מצב חירום בו היו חייבים לנהוג. חשוב לא להתמודד עם מצב זה לבד. נהיגה בשלילה היא עבירה חמורה מאוד ובהתמודדות לבד עם העניין סביר שתישפטו במלוא החומרה. עם עורך דין תעבורה המומחה בטיפול בעבירה זו ניתן יהיה במקרים רבים להקל מעט את העונש, לוותר על מאסר בפועל, או לקצר מעט את זמן שלילת הרישיון תמורת יותר נקודות שיצבור הנהג.

עורך דין כבר עם המעצר או זימון לחקירה

אם אתם חשודים בביצוע עבירה, פניה לעורך דין פלילי היא קריטית עבורכם. רבים עושים טעות ומחפשים עורך דין פלילי תל אביב או בהתאם למקום בו מתנהל התיק רק לאחר סיום החקירות וכאשר נראה שעומד להיות מוגש כתב אישום. תפקידו של עורך דין פלילי אמור להתחיל הרבה קודם לכן, כבר לפני שלב החקירה. הדרך בה ישיב הנחקר, אפילו שפת הגוף וטון הדיבור שלו ישפיעו על ההמשך כך שלהנחיות שיקבל מעורך הדין יש חשיבות רבה. אם זו עבירה בדרגת פשע לעורך הדין יהיה גם חלק בייצוג החשוד בהליך השימוע שמתקיים לפני שמתחיל משפט. עורך הדין יכול להשפיע גם על עניין הארכת מעצר ולמנוע אותה או לפחות להיטיב את התנאים למעצר בית. לכן, חשוב לא לחכות ולפנות לעורך הדין מהרגע הראשון.

עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית מנוסה המייצגת חשודים ונאשמים בתיקים מורכבים. היא מתמחה גם בדיני תעבורה ומייצגת חשודים בעבירות תעבורה חמורות. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here