ענייני צבא, רק עם עו"ד מומחה

0
851
ענייני צבא, רק עם עו
קרדיט freepik

לא מעטים האנשים הנזקקים לייעוץ של עורך דין לענייני צבא. עורך דין צבאי מטפל במגוון רב של נושאים ביניהם תביעות של משרד הביטחון, פטור משירות חובה ומילואים, נפקדות ועריקות, פלילי בשירות הצבאי, פרופילים, גיוס בני מהגרים ועוד. מערכת המשפט הצבאית שונה לחלוטין ממערכת המשפט הצבאית. ראשית עו"ד רגיל לא יוכל לייצג בערכאות הצבאיות, אלא רק עורך דין צבאי שקיבל את הסמכות לכך. מערכת המשפט הצבאית נוקטת בהחמרה בכל הנוגע לעבירות פליליות, לדוגמת עבירות סמים, ועבירות פליליות נוספות. חשוב מאוד להסתייע בעורך דין צבאי על מנת שתוכלו לצאת באופן המיטבי ביותר עבורכם. פנו עוד היום אל עורכת הדין ריקי ישי, בעלת משרד עורכי דין צבא ופלילים, העוסקת מזה שנים רבות בכל תחומי המשפט בצבא.

 

משתחררים בתבונה

שחרור מהצבא כיום, הוא לא דבר של מה בכך, ובכל פניה לבקשת שחרור מהצבא, מומלץ לפנות בסיוע של עו"ד צבאי מומחה. הסיבות לשחרור מהצבא יכולות להיות מגוונות, שחרור בשל טעמי מצפון, שחרור מטעמי דת, שחרור לתושבי חו"ל, שחרור על פרופיל צבאי, שחרור מהצבא לנשים נשואות או בהיריון, שחרור מהצבא על רקע בעיות כלכליות ושחרור על אי התאמה לשירות. כל בקשה יש להגיש בנימוקים אחרים, ואם תגישו בקשה לשחרור מהצבא באופן עצמאי, רוב הסיכויים שתיענו בשלילה. עו"ד לענייני צבא יודע בדיוק באילו נימוקים להשתמש, ויציג בפני הצבא את מכלול הנתונים הנדרשים על מנת שתקבלו את הסיכויים הכי גבוהים לשחרור.

 

ביטחון בתביעה נגד משרד הביטחון

תביעות משרד הביטחון, הן לא עניין של מה בכך. על מנת לתבוע את משרד הביטחון יש לעבור הליך לא פשוט, הדורש מומחיות רבה וניסיון. כל אדם אשר שירת בצבא, משטרה, שב"ס או שירות הביטחון, זכאי להגיש תביעה נגד משרד הביטחון, באם קרה לו משהו במהלך השירות או כתוצאה מהשירות. חשוב לדעת כי קצבת נכות ממשרד הביטחון היא הרבה יותר משתלמת מקצבה של ביטוח לאומי, אך צריך לדעת איך להגיש את הבקשה ומומלץ באמצעות עורך דין לענייני צבא, בעל ניסיון אשכר מכיר את הנושא היטב. ריקי ישי היא בעלת משרד עורכי דין העוסק בדיני צבא ופלילים. היא בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לתביעות כנגד משרד הביטחון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here