פיצוי בגין איחור במסירה, פיצוי על איחור במסירת דירה – ליווי משפטי מקצועי

0
22
עורך דין פירוק שיתוף במקרקעין
קרדיט תמונה: FREEPIK

כאשר מתקבלת דירה חדשה, צפוי לקבל אותה בזמן ובהתאם לתנאים המובטחים. אולם, לעיתים קרובות יכולות להתרחש עיכובים במסירת הדירה, ובמקרים מסוימים, זה עלול להשפיע על הזכויות של הצדדים המעורבים. לצורך הפרדת האחריות והגבייה על נזקים שנגרמו עקב האיחור, ישנה הצוברת הזדמנות לדרוש פיצויים בהתאם לחוק להסכם בין הצדדים, הפיצוי בגין איחור במסירה או פיצוי על איחור במסירת הדירה אפשר לנהל באמצעות ליווי מקצועי של עורך דין מומחה בנושא..

פיצוי בגין איחור במסירה

כאשר מתרחש איחור במסירת הדירה, יש להעריך את הנזקים הנגרמים ולדרוש פיצויים בהתאם לנזק האמיתי שנגרם. זה כולל את הוצאות המעבר, הוצאות לאירוח זמני, נזק נפשי אם רלוונטי. הדרישה נגד המסרטן יכולה להיפגש בדרך פלילית או אזרחית, תלוי בנסיבות האיחור ובתנאי ההסכם. 

ברוב המקרים אפשר להגיע לפשרה לדרוש פיצוי בגין איחור במסירה הולם שיכול לספק את הצד הנפגע, על מנת לנהל את התהליך בצורה תקינה יש צורך בליווי מקצועי.

פיצוי על איחור במסירת דירה

החוק מחויב למסור את הנכס בהתאם לסכום שנקבע בהסכם. איחור במסירה עלול להוביל לנזקים כגון תשלום על איחור מותר, תשלום על הוצאות נוספות, וכו'. ניתן לדרוש פיצויים כפי שהוקצו בהסכם או בהתאם לחוק. נכון להדגיש כי חשיבות רבה ניתנת להבחנה בין מקרי אונס לבין מקרי עיכוב מוצדק.

גם כאן הטיפול במקרים אלו מאוד פשוט וברור, על מנת לקבל יחס הולם פיצוי על איחור במסירת דירה שיכולה לספק את הצד הנפגע, ללא ליווי משפטי הולם, קרוב לוודאי גובה הפיצוי לא תספק את התובע.

סיכום והמלצות מקצועיות

במקרים של איחור במסירת דירה, יש להעריך את הנזקים ולדרוש פיצויים בהתאם לחוק להסכם. עורכי דין מקצועיים, כמו ארז אסרף משרד עורכי דין, יכולים לסייע בניית טיעונים ובהגשת דרישות כדי להגן על הזכויות שלך ולהשיבך. ליווי משפטי יכול להביא לקבלת הפיצוי המוצדק ביותר. ניתן ליצור קשר עם משרד עורכי הדין של ארז אסרף בטלפון: 0722-57-5076.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here