לעבור את הגירושין בשלום- איך עושים את זה?

0
300
קרדיט: freepik.com

גם אם זוג שהחליט להתגרש מחליט על סוף הדרך מבחינת היותו זוג נשוי, אם ישנם ילדים, עדיין מחכה להם דרך משותפת וארוכה בתור הורים. היום יותר זוגות מבינים זאת ומצליחים להסתכל על הדברים באובייקטיביות רבה יותר. הם מקבלים את העניין שכשיש ילדים בתמונה, דרכם המשותפת כבני אדם והורים לגמרי לא הסתיימה. לכן, רבים עושים היום כל מה שאפשר כדי לעבור הליך גירושין קל ונוח ככל האפשר, כזה שלא יוציא מהן אמוציות רבות מדי וירד למקומות נמוכים. בחירת עורך דין מעולה שבא בגישה חיובית ובמטרה לשמור על זכויות הלקוח בדרך מכובדת היא פעולה ראשונה וחשובה שתקבע במידה רבה איך יראה ההליך כולו. עו"ד מאיה רוטנברג היא עו"ד מומחית לענייני משפחה שתוביל אתכם לקראת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה.

לקבוע איך יראו חיי המשפחה של כל אחד מכם

אם בעבר היה ברור שילדים גדלים עם האם ולאב נקבעו הסדרי ראיה, היום הדברים כבר אינם כך. יותר ויותר אבות בוחרים להיות מעורבים בחיי המשפחה והקשר שלהם עם ילדיהם חשוב להם מאוד והדבר כמובן הדדי- גם לילדים יש קשר קרוב יותר לאב מאשר בעבר.. לכן, זוגות רבים בוחרים ללכת לכיוון של משמורת משותפת, שלאב ולאם זכויות וחובות שוות לגבי ילדיהם. הילדים זוכים לקשר שווה עם כל אחד מההורים אך חשוב לעשות זאת נכון כדי שלמגורים של הילדים בשני בתים באופן שווה יהיה יתרון ולא חיסרון, שלא תהיה תחושה שאין להם את המקום שלהם או טרטור בשל המרחק של בתי ההורים. חשוב לחשוב על כל ההיבטים מבחינה משפטית, כלכלית ורגשית.

לגשר עד כמה שאפשר

כשאומרים הליך גירושין מיד עולה בראש תמונה של משפט המתנהל בצורה קולנית ואמוציונלית. היום הדברים נמצאים בתהליך של שינוי, בין היתר בגלל העלייה בשכיחות הגירושין ובשל העובדה שזוגות לא מושכים את הדבר עד לקצה ופעמים רבות מפרקים את החבילה כשהיחסים הם עדיין סבירים ואף יותר מכך. זוגות שנמצאים ביחסים טובים יחסית פונים פעמים רבות להליך של גישור. כאשר את הגישור מנהל מגשר שהוא גם עו"ד לענייני משפחה המכיר היטב את החוקים בתחום, הזוג המתגרש מרוויח כפול. מצד אחד הליך ידידותי ונעים יותר, מצד שני מבלי לוותר על מיצוי הזכויות כך ששני הצדדים יצאו בתחושה נוחה. עו"ד מאיה רוטנברג היא גם עו"ד וגם מגשרת כך שניתן לפנות אליה גם להליך גישור וגם אם בחרתם בניהול התיק בבית המשפט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here