לשלם על ילדים

0
349
קרדיט: canva

אחת מהתביעות החשובות ביותר בהליך הגירושין זה ללא צל של ספק תביעת מזונות אשר תביעה זו משמעותה חלוקת התשלום לגבי הילדים של הגרושים. כמו כן על מנת לבצע את הליך תביעת המזונות בצורה מדויקת יש להיוועץ תחילה עם עורכת דין לענייני משפחה אשר תבהיר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. בנוסף לכך על מנת לבצע הליך זה בצורה חוקית ומדויקת ישנם מספר דגשים והם:

  • מה זה?- תביעת מזונות זה למעשה מסמך משפטי אשר מסדיר את הליך התשלום עבור הילדים.
  • למה משמש- הסכום משמש לתחזוקת הילדים וכן להוצאות השוטפות של הבית. התעריפים עלולים להשתנות בהתאם לסוג המקרה.
  • מהי קובע את הסכום?– השופטים קובעים את גובה המזונות וזאת בהתאם לכתב התביעה ובהתאם לכתב ההגנה.

לשם כך תוכלו לפנות לעורכת הדין מעיין סבג אשר הינה עורכת דין מיומנת לענייני משפחה וגירושין. מעיין הינה בעלת ניסיון עתיר שנים בתחום תוך כך שהינה מתפקדת כסגנית יו"ר וועדת משפחה בלשכת עורכי הדין. בנוסף לכך עו"ד מעיין תייצג את לקוחותיה תוך הקפדה על ייצוג האינטרסים שלהם בשלמותם, מעיין דוגלת בשקיפות ואמינות מול לקוחותיה מתחילת ההליך ועד סופו ותוך הקפדה על שירות מקצועי ומוניטין עשיר בתחום דיני המשפחה.

להתנהל נכון בהליכי גירושין

בשביל להתנהל בצורה נכונה ומדויקת בהליכי גירושין ומשפחה באזור המרכז יש צורך בעורך דין משפחה בפתח תקווה אשר תספק עבורנו שירותי ייעוץ וייצוג בבתי המשפט השונים. כמו כן בין אם אלו הם ענייני מזונות, משמורת, אלימות, סכסוכי גירושין ועוד. המלצתנו היא לשכור באופן מיידי עורכת דין מומלצת אשר תעזור לכם לעבור הליך זה בצורה קלה יותר ונעימה יותר, שכן אנשים רבים מעדיפים שלא לשכור עו"ד וזאת על מנת לחסוך בכסף. על מנת שתשיגו את מה שאתם רוצים ובאופן חוקי כמובן, יש צורך בעורכת דין מוסמכת ומיומנת אשר תנהל את התיק שלכם.

משמורת, גירושין ועוד

על מנת להתמודד בצורה נכונה עם הליך הגירושין אתם תהיו חייבים את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה תל אביב אשר דרכו תוכלו לדרוש בצורה חכמה וכן לקבל גם את מה שמגיע לכם. כמו כן חשיבותו של עורכת הדין בהליך זה הינו קריטי, שכן זה גם הליך אשר קשה מנטלית וגם פיזית. לשם כך תוכלו לפנות לעו"ד מעיין סבג אשר הינה מומחית בדיני גירושין ומשפחה. מעיין תדאג עבורכם לשירות הטוב ביותר תוך עבודה ללא פשרות ותוך ניסיון עתיר שנים בתחום. לפרטים נוספים וייעוץ צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-3037072 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here