פריחת הנדלן היא הזדמנות לכולם

0
229
קרדיט: canva

בשנים האחרונות נדלן הפך להיות מכרה הזהב של אנשים רגילים שהחליטו להשקיע למטרות פנסיה או הכנסה פאסיבית ולכן נכסים רבים קורצים כעת למשקיעים שאינם מנוסים בתחום. כל עסקה שמצליחה מושכת עוד אנשים לנסות למצוא נכס מבטיח אחר שיכניס להם תשואה ולכן הם נכנסים לכך לא פעם מבלי להבין ומבלי לדעת שיש סיכונים שלא תמיד מודעים להם, לא רק פיננסית. לא כל נכס יכול לקיים את ההבטחה גם אם הוא נראה כזה, ולכן רק עורך דין נדלן שמכיר את התחום וגם עושה את בדיקת הנאותות המתבקשת יכול לייעץ ולעזור לתכנן ולהוציא לפועל עסקאות כאלה. יש חשיבות רבה להתנהלות חוקית נכונה ונבונה שכן אחרי שנחתמים החוזים אי אפשר לחזור בכם והליווי המשפטי חייב להיעשות מההתחלה. זה אפשרי כשמוצאים משרד עורכי דין מקצועי ומתמחה כמו משרד סטרוגו ושות' עורכי דין, שמלווה את הלקוחות שלו כבר למעלה מעשרים שנה בתחום הנדל"ן, ומתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, הן בכל הקשור לעסקאות נדלן והן בליטיגציה

הרכבת הקלה פותחת הזדמנויות

הזדמנויות נדלן רבות נפתחו לפני משקיעים כאשר הרכבת הקלה יצאה לדרכה וכעת, כשהיא כבר כמעט פועלת, אפשר להבין טוב יותר את מפת הנדלן הרווחי האמיתי שמתחיל לקרוץ למשקיעים. כל מה שנמצא בתוואי הרכבת הופך לאטרקטיבי ותוכניות הפיתוח השונות של עיריית תל אביב בוודאי מלווה זאת בתוכניות שמלה. לכן, לפני שאתם חותמים על חוזה נדלן כלשהו מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין מקרקעין בתל אביב, שיודע מה מתרחש בתחום זה בעיר וכיצד אפשר לייעץ למי שרוצה להשקיע ולהרוויח בזמן. זה נכון יותר לכל מי שמזהה הזדמנויות השקעה לעשות את כל הבדיקות המתאימות על מנת להימנע מטעויות ומהפסדים.

הדירה שלכם צריכה להיות נקייה מבעיות

כשאתם רוצים לקנות דירה, בין אם יד ראשונה מקבלן או דירת יד שנייה, חשוב ללוות את העסקה בבדיקות של עורך דין רכישת דירה. מלבד בדיקת מסמכים של הבעלות על הדירה שאתם רוצים לקנות ולהשקיע בה, חשוב לבדוק את מצבה, האם יש בה בעיות כמו ליקויי בנייה או חריגות בנייה כלשהן, האם יש הערות אזהרה בטאבו והאם היא בכלל תירשם על שמכם. גם אם אתם לא רוצים להפסיד עסקה שנראית לכם נהדרת וחד פעמית, רצוי לא למהר ולחתום על חוזה מבלי שתקבלו ייעוץ ובדיקת נאותות על ידי עורך הדין שלכם. זה יכול להיות ההבדל שבין הפסד כספים לרווח אמיתי. משרד סטרוגו ושות' עורכי דין מייצג את הלקוחות שלו בנאמנות כבר שנים רבות לשביעות רצונם המלאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here