עורך דין תעבורה – ליווי משפטי למיזעור נזקים

0
64
עורך דין פירוק שיתוף במקרקעין
קרדיט תמונה: FREEPIK

בהתחשב במורכבותם של חוקי התעבורה בישראל, מומחיותו של עורך דין תעבורה נדרשת פעמים רבות ואף יכולה להטות את הכף במשפט כזה או אחר. בין אם מדובר בעבירות קלות או עבירות חמורות יותר, עורכי דין לענייני תעבורה ממלאים תפקיד מכריע בניהול הליכי המשפט בצורה המיטבית. על עבירה דומה, נהג אחד יוכל לקבל שלילה לחודשיים ונהג שני שלילה לשנתיים. בכל מקרה יש לבדוק לעומק את הראיות, הנסיבות והתנאים המיוחדים שהביאו לעבירה.

דו"חות מהירות ותנועה

בדומה למדינות רבות, אנשים בישראל עשויים למצוא את עצמם מתמודדים דו"חות מהירות הכרוכים בצבירת נקודות ואף בשלילה. בין אם מדובר על מהירות מופרזת, מעבר באור אדום או סטייה מנתיב הנסיעה ללא איתות – העבירה עשויה להוביל לענישה חמורה. עורך דין תעבורה מסוגל לנתח את הנסיבות שהביאו להפרה ולגבש אסטרטגיית הגנה על מנת להפחית קנסות ועונשים. במקרים אלו הניסיון הוא שעושה את ההבדל. עורך דין תעבורה מכיר אינספור מקרים דומים ואף מכיר פסיקות של שופטים בנושא.

שלילת רישיון נהיגה

לשלילת רישיון הנהיגה בישראל יכולות להיות השלכות משמעותיות. בטח על יכולת העבודה ובנוסף פגיעה משמעותית באיכות החיים. עורכי דין לתעבורה יכולים לסייע במגוון הליכים משפטיים הקשורים לכך. ניהול תיק משפטי בצורה נכונה יכול למנוע שלילה לזמן ארוך ובמקרים רבים ניתן אף לערער על חומרת העונש. רישיון נהיגה הוא דבר חיוני עבור כל אחד, ולכן פעמים רבות שווה להשקיע בשירותי עורך דין ע"מ לצמצם נזקים.

נהיגה בשכרות / תחת השפעת סמים

נהיגה תחת השפעה סמים או נהיגה בשכרות בישראל נושאות השלכות משפטיות חמורות. עורכי דין לתעבורה המתמחים בתיקים מסוג זה מסוגלים לערער על ראיות, להטיל ספק במבחני פיכחון ובאופן כללי לנווט בין סעיפי החוק הרלוונטיים, וזאת במטרה למזער את הנזק נאשם. יש לציין כי עבירות מסוג זה מגיעות פעמים רבות לקנסות גבוהים, שלילה ארוכה ואף מאסר בפועל. תלוי כמובן אם יש נזק בנפש או ברכוש.

תאונות דרכים

במקרים בהם עבירת תעבורה בישראל גורמת לתאונה או פציעה אישית, עורך דין תעבורה יכול להעניק סיוע שלא יסולא בפז. עורך דין יוכל לסייע רבות במורכבות המשפטית של תביעות ביטוח, לנהל משא ומתן להסדרים כאלו ואחרים ואף להתגונן מפני תביעות אזרחיות הנובעות מהאירוע. תאונת דרכים הינה אירוע טראומטי ולא נעים, ושירותיו של עורך דין נועדו ללוות את הלקוח בבטחה בכל שלבי המשפט.

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

קיבלתם מכתב מהמכון הרפואי? נמצאם לא כשירים לנהיגה בטוחה? ישנם עורכי דין המתמחים בייצוג מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים . כאמור, לעורך דין מיומן השפעה אדירה על תוצאות ההליך המשפטי. עורך דין תעבורה מכיר את כל שלבי התהליך, את הנפשות הפועלות במכון, יודע ממה להיזהר וכיצד לשפר את סיכויי הלקוח לקבל את מבוקשו.

לסיכום, שירותיו של עורך דין תעבורה בישראל חיוניים במצבים שונים. אנשים נורמטיביים יכולים למצוא את עצמם בן רגע מתמודדים עם מערכת משפטית סבוכה ומורכבת. בין אם מדובר בהפרות קלות או עבירות חמורות, לעורכי דין היכולת להבטיח יחס הוגן, הגנה על זכויות ומזעור הסיכון המשפטי ללקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here